اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند.
در تقابل های لیگ‌برتری استقلال و صنعت نفت آبادان بازیکنان خارجی نقش پررنگی داشته اند.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
آمار‌های اوپک نشان می‌دهد ایران طی ۱۲ سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون بشکه نفت تولید کرده و ذخایر نفتی ایران بیش از ۱۰۰ سال دیرتر از عربستان تمام می‌شود.
پنج حریف تدارکاتی شاگردان ابراهیم اشکش مشخص شدند.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان با حضور در برنامه زنده «مجله فوتبال» در شبکه خبر در خصوص آخرین تحولات تیم خود و‌ فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
نفت مسجد سلیمان جهت برپایی اردو پیش فصل لیگ یک در کمپ کردان عازم تهران شد.
"نفت مقابل گاز" ایران و عراق، مخالف تحریم هاست.
شاگردان عبدالله ویسی در هوای خنک شهرکرد به آماده‌سازی مشغول هستند.
قیمت نفت در بازار‌های جهانی امروز نوسان چندانی نداشت، زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.
آبادان - صنعت نفت آبادان فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده و بعد از تمدید قرارداد با کاپیتان خود اکنون از اولین خریدش رونمایی کرد.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مطمئن باشید، نفت دست به کار بزرگی خواهد زد و با هواداران خود جشن خواهد گرفت.
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲ غایب به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲ غایب به مصاف تیم فوتبال گل کهر سیرجان می‌رود.
نفت مسجدسلیمان به لیگ یک سقوط کرد
رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، ایجاد تحولات زیرساختی در این شرکت همسو با تحقق برنامه‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم را مهم‌ترین دستاورد سال ۱۴۰۱ این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام کرد.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما موضوعات مربوط به استخراج نفت و روند تحولات مربوط به آنرا دنبال می کنیم.
مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید از مهاجری به عنوان سرمربی تیم‌شان حمایت خواهد کرد.
وزیران نفت ایران و ونزوئلا در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه انرژی و آخرین تحولات بازار جهانی نفت به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
وزیر نفت با ال آیسامی، معاون رئیس جمهوری و وزیر نفت ونزوئلا در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه انرژی و آخرین تحولات بازار جهانی نفت به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ