یوسف نوری گفت: ما فکر می‌کنیم که ۸۸ درصد کودکانمان ورزش می‌کنند؛ اما تقریباً تنها ۷ درصد دانش آموزان کشور ورزش می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلات کامل کمک می‌کنند عمری طولانی‌تری داشته باشید. تحقیقی که روی ۴۰ هزار زن (پس از یائسگی) انجام شد، نشان داد آن‌هایی که در طول هفته ۴ تا ۷ وعده غلات کامل استفاده می‌کردند تا ۳۱ درصد، از خطر مرگ بر اثر سرطان و بیماری‌های قلبی در امان هستند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مالیات اشخاص حقوقی دارای پروانه بهره برداری برای انجام فعالیت های تولیدی معادل هفت واحد درصد کاهش می یابد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به هفت هزار نفر از فرهنگیان فراهم شده است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی از کاهش نرخ مالیات شرکت‌های تولیدی در سال آینده خبر داد و گفت: در صورت تصویب مجلس، نرخ مالیات برای شرکت‌های تولیدی در سال آینده پس از تصویب مجلس هفت واحد درصد کاهش پیدا می‌کند.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۶.۴ و ۳.۵ درصد رشد داشته است.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هفت ماهه امسال حدود ۱۱۳.۳ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ۵۷.۳ درصد افزایش نشـان می‌دهد.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان ۲ درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ درصد مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی معادل هفت هزار و ۷۰ مددجو واجد شرایط دریافت مسکن ملی تشخیص داده شدند.
در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست؛ تنها هفت شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد، ۱۸۰ شهر در وضعیت زرد بوده و ۲۶۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مصرف گاز در این استان به دنبال افت محسوس دما در روزهای اخیر به ۶۳ میلیون مترمکعب در شبانه روز و معادل هفت درصد افزایش یافت.
آنفلوآنزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سرفه، سردرد، گلودرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، و گا‌ها استفراغ و اسهال تظاهر می‌کند. در این میان تب و سرفه به عنوان علائم کلیدی مطرح هستند. سرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می‌یابد؛ ولی سایر نشانه‌های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود پیدا می‌کند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران‌خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.
حجم مخزن سد سفید رود ۱.۸ میلیارد مترمکعب بوده، ولی امروز به واسطه ورود رسوب کاهش یافته است. از طریق طالقان رود ۵۰ درصد رسوب وارد این سد می‌شود و در گذشته مسئولان و متولیان برای این موضوع اقدامی انجام نداده‌اند. سفیدرود در حال خروج از حیز انتفاع است و اراضی کشاورزی و تولید انرژی و تولید آبزیان همه در خطر هستند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۹ درصد از سارقان در حوزه وسیله نقلیه، ۱۹ درصد در حوزه اماکن خصوصی و دولتی، ۲۰ درصد در حوزه معابر، هفت درصد موبایل، هفت درصد منزل و ۱۸ درصد جیب‌بر و سارق مغازه و سارق کابل و برق فعالیت داشتند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک درصد از تالاب بین المللی گاوخونی با سیلاب‌های هفت مرداد ورزنه آب گرفت.
آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که صادرات گاز طبیعی روسیه از طریق خطوط لوله به اتحادیه اروپا و بریتانیا در هفت ماهه نخست سال جاری ۴۰ درصد کاهش یافت.
به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد. وی توضیح داد: 5 شهر خلاق داریم و یونسکو به درستی فهمید که باید منابع خلاق فرهنگی را برای توسعه شهرها بسیج کند و شهرهای خلاق در یکی از هفت رشته هنری همچون ادبیات، موسیقی، فیلم، معماری و... سرآمد هستند و شغل های پایدار در این رشته ها در این شهرها اتفاق می افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ