اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: اصل عدم دخالت در امور داخلی سایر کشورها باید رعایت شود.
نخست وزیر عراق که در حال حاضر به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد خواستار برگزاری دور سوم گفتگوی ملی برای خروج از حل بحران سیاسی در این کشور شد.
سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
نخست وزیر عراق و دبیر کل ناتو در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و درباره تقویت همکاری نظامی رایزنی کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به نیویورک سفر کرده است؛ صبح چهارشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) به وقت محلی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع سران کشورهای عضو سخرانی کرد.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
نخست وزیر عراق و همتای لبنانی اش در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و بر اهمیت گفتگو برای حل و فصل بحران های منطقه ای تاکید کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ضمن حضور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ؛ امروز به سخنرانی پرداخت.
دبیر کل اتحادیه عرب در جریان دیدار با نخست وزیر عراق در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل بر اهمیت برون رفت این کشور از بحران سیاسی تاکید کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
ابراهیم رئیسی چهارشنبه ساعت ۱۸ به وقت ایران در دومین روز از هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و نظرات و دیدگاه‌های ملت ایران را برای جهانیان تشریح می‌کند.
یک عکاس خبری از یک دیپلمات اهل لیبریا که در حال بازی با موبایل خود در حین سخنرانی رهبران جهان در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل است تصاویری ثبت کرده است.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
رئیس جمهور برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دقایقی پیش تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر می‌کند.
رئیس‌جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» صبح فردا عازم نیویورک می‌شود.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ