دبیر جنجالی فدراسیون ناکام در قونیه ، کنار می‌رود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اینکه این تیم دیر به قائمشهر رفته، در نشست خبری مورد سوال قرار گرفت.
مهدی قایدی پس از عقد قرارداد با اتحاد کلباء، در یک باشگاه پدل در شهر دبی آفتابی شد.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی (متولد ۱۳۴۶ شمسی) دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۲ در این سمت بود و در نهایت محمدحسین طاهری آکردی جایگزین او شد.هاشمی گلپایگانی در خرداد ۱۴۰۰ از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دبیر این ستاد منصوب و جایگزین جلیل محبی شد
خبرگزاری «مهر» خبری درباره علیرضا دبیر روی خروجی سایتش گذاشت که اندکی بعد آن را حذف کرد.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر نسبت به اخراج یک خبرنگار از مجمع انتخاباتی کشتی مازندران واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
حدودا ۶ ماه گذشته از مصاحبه جنجالی پدر حسن یزدانی و تیره شدن روابط مرد هشت مداله با قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی؛ درحالیکه به نظر رابطه رئیس فدراسیون و ستاره تیم ملی حالا مثل قبل شده، حاشیه جدیدی پیرامون علیرضا دبیر و حسن یزدانی شکل گرفته است.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
پس از بازگشت حسن یزدانی از رقابت‌های جهانی پدرش در فرودگاه مصاحبه جنجالی علیه فدراسیون کشتی انجام داد. بسیاری عدم دعوت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی را به این مسئله نسبت می‌دهند.
اولین بار این نحوه لباس پوشیدن او در میزبانی از مهمانان خارجی سوژه شبکه های اجتماعی شد اما او گفت که به دلیل مشکل پاهای پرانتزی اش این لباس ها را می پوشد تا با گشادی شلوار انحنای پاهای او به چشم نیاید.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به منتقدان، ضمن «عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی»، متن پیشین گفت و کوی جنجالی و انتقادبرانگیز دبیر ستاد را پالایش و مجددا، منتشر کرد.
پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم‌ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد، اما مذاکرات تیم‌ها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر و در حساس ترین بازی هفته فولاد موفق شد با گل دیر هنگام آیاندا پاتوسی از سد سپاهان بگذرد.
دبیر ستاد امر به معروف دیروز در اظهاراتی در سخنانی از تفکیک جنسیتی در دانشگاه دفاع و از آن به عنوان عاملی برای پیشرفت علم یاد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ