اکبر خزایی تنها قاضی بدنسازی ifbb pro از ایران و ثبت هفتمین قضاوت حرفه ای / Akbar khazaei
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال پیوستن اکبر ایمانی کاپیتان سابق تراکتور تبریز به پیکان تهران وجود دارد.
امروز مسابقات بدنسازی فدراسیون حرفه ای های بدنسازی ifbb pro league در شهر کشور ارمنستان برگزار شد و اکبر خزایی تنها داور فدراسیون بدنسازی npc از کشور در این مسابقات به قضاوت پرداخت.
برخلاف ادعای حمید رسایی، اکبر طبری هیچگاه به مرخصی طولانی مدت نرفته است.
برخلاف ادعای حمید رسایی، اکبر طبری هیچگاه به مرخصی طولانی مدت نرفته است.
اکبر طبری امروز ۱۴ مردادماه وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس ۱۲.۵ساله خود را متحمل شود.
مدیر فنی کشتی آزاد استان تهران با انتقاد از روسای هیات‌های کشتی غیر فعال در سطح کشور، گفت: در همین استان تهران ۸۰ درصد روسای هیات‌های کشتی در خواب هستند و اصلا معلوم نیست برای چه آمده‌اند.
چهره آشنای فوتبال ایران این روزها در شرکت ملی صنایع مس به عنوان عضو ورزشی حضور یافته و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه دیده شد.
تصویری منتسب به محل زندگی اکبر طبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را ببینید.
از اکبر طبری، مهدی هاشمی، محمدعلی نجفی، شهرام جزایری و... چه خبر؟ این پرسشی است که مجری صدا و سیما در گفتگو با محمدی، رییس سازمان زندان‌ها با طرح آن باعث شکل‌گیری دامنه وسیعی از حاشیه‌ها در فضای عمومی جامعه شد. رییس سازمان زندان‌ها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ‌کدام الان به واسطه مرخصی طویل‌المدت خارج از زندان نیستند.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: طبری نه عفو خورده، نه مرخصی رفته و نه الان در زندان است. مهدی هاشمی هم آزاد شده است.
اکبر میثاقیان در سن 70 سالگی قصد بازنشستگی ندارد و به احتمال قوی در فصل جدید لیگ 2 هم رهبری یکی از تیم های مدعی را برعهده خواهد گرفت.
اکبر خزایی تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران جهت قضاوت مسابقات بدنسازی مراکش که در تاریخ 10/ june  برگزار خواهد شد دعوت شده اما به دلیل مشکلات اخذ ویزا مراکش با مشکل روبرو شده است که البته مسئول برگزاری این رقابت قول مساعد داده تا جهت اخذ ویزا این داور ایرانی تلاش خود را بکند.
روز گذشته اکبر خزایی تنها داور حرفه ای بدنسازی ifbb pro از کشور ایران برای دومین بار طی یکماه گذشته توسط مسئول برگزاری مسابقات بدنسازی ifbb pro مراکش جهت قضاوت در رقابت بدنسازی این کشور دعوت شده است.
اکبر خزایی مربی بین المللی بدنسازی کشورمان معتقد است مکمل های غذایی جایگزین مناسبی برای وعده اصلی ورزشکاران نمیباشد.
اکبر خزایی در دومین رقابت بدنسازی NPC که مورخ 27 ژانویه 2023 در عراق برگزار شد بعنوان قاضی حضور داشت و ایشان بهمراه ۴ داور از کشورهای آمریکا ، هلند و روسیه به قضاوت این رقابت پرداختند .
اکبر فلاح پس از قبول سمت مدیریت فنی کشتی تهران، گفت: خودم را آماده کرده بودم که به رییس جدید هیات کشتی نه بگویم اما او به حدی مهربانانه و با ادب و تواضع حرف زد که دیگر نتوانستم نه بگویم.
اکبر خزایی تنها قاضی بدنسازی ifbb pro از ایران و ثبت هفتمین قضاوت حرفه ای / Akbar khazaei
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اعلام کرد که اکبر طبری درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
خبر آزادی اکبری طبری از سوی قوه قضاییه تکذیب شد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: خطاهایی پیش می‌آید و نمی‌توان آن را به نام یک مجموعه خدوم تمام کرد گاهی از یک مجموعه بزرگ یک نفر خطایی می‌کند و نباید آن را به نام مجموعه گذاشت.
هافبک دفاعی باتجربه ملوان بندرانزلی قادر به همراهی این تیم در جدال با شاگردان ساکت الهامی نخواهد بود.
اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی هدایت تیم داماش گیلان را برعهده گرفته است، تیمی که فصل با هدایت بهزاد داداش زاده از لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرده است.
جدایی از شهر خودرو و در نهایت سقوط این تیم به دسته اول اتفاقی نیست که اکبر میثاقیان را از مربیگری نا امید کرده باشد.
سرمربی 69 ساله فوتبال ایران در آستانه بازگشت به فوتبال با هدایت داماش گیلان قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ