رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که اقلام زیستی در میان سیل زدگان توزیع شده است از تداوم امدادرسانی به متاثرین از سیل در ۱۶۲ شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیأت‌های مذهبی گفت: ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر و ۸۷۰ تن گوشت قرمز بین هیات‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.
هلال احمر اعلام کرد: توزیع ۵۰۰ هزار سرم تزریقی و ۵۰ هزار ویال کمبودکشوری انجام شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
سمنان- ️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توزیع گوشت و مرغ منجمد در استان آغاز شد، گفت: هیچ کمبودی در اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای رفع محدودیت صادرات سیب و پرتقال را خواستار شد اتین در حالی است که در توزیع میوه ایام نوروز مردم نسبت به کمبود این اقلام گلایه مند بودند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در روز دوم فروردین ۱۴۰۲، ۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع شده است.
تصاویر جدید از حضور احسان علیخانی و هادی حجازی‌فر دو هنرمند معروف در شهر خوی برای توزیع اقلام بین هموطنان زلزله‌زده که در فضای مجازی منتشر شده است را ببینید.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام ضروری بین ۴۰ روستای محاصره در برف خبرداد.
احمد وحیدی ۲۷ بهمن‌ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد. وی افزود: این بالگرد‌ها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می‌شود.
ایسنا نوشت: پلیس برای متفرق کردن برخی افراد که در کار توزیع اقلام کمکی میان زلزله‌زدگان خوی اخلال ایجاد کرده‌ بودند، وارد عمل شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی، اهم اقدامات هلال‌احمر، در امدادرسانی به زلزله‌زدگان تشریح کرد.
اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۱۲ شهر استان از امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی به ۸۷۷ نفر خبر داد.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: توزیع اقلام فرهنگی پویش «قدردانیم» بین شهروندان زن در میادین پرتردد، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، فروشگاه‌های شهروند و مراکز معاینه فنی و ارائه خدمات رایگان به زنان همچون استفاده رایگان از مترو به مدت یک روز از جمله برنامه‌های این هفته است.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: توزیع 4800 بسته غذایی بین پناهجویان کشور افغانستان در شهرستان‌های زاهدان و سراوان انجام گرفت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: توزیع 4800 بسته غذایی بین پناهجویان کشور افغانستان در شهرستان‌های زاهدان و سراوان انجام گرفت.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از توزیع ۱۷ قلم کالای استحقاقی برای ۴ هزار محیط‌بان از روز جاری با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: میزان ارسال کالاهای اساسی به مراکز جمعیتی کشور در هفت ماهه امسال به ۳ میلیون تن رسید.
دبیرکارگروه بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحات تازه‌ای درباره روند توزیع بلیت در روزهای آتی ارائه کرد.
توزیع اقلام زیستی و امدادی میان زلزله‌زدگان خوی
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات اجرای طرح اطعام حسینی و همچنین توزیع غذای گرم رایگان میان نیازمندان در ماه محرم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ