تیم فوتبال استقلال که در دو هفته متوالی برابر حریفانش متوقف شده بود، امروز و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید تا با خیال راحت به تعطیلات برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به‌خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
زمان بازگشت مانوئل نویر بارها عقب افتاده است و به طور دقیق معلوم نیست که دلیل این روند طولانی درمان چیست.
تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد و عصر روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد وارد فرودگاه امام خمینی می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با استقبال از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پس از ۱۲ سال غیبت طولانی، این موضع کشورهای عربی را نوید دهنده فصل نوینی از مناسبات سیاسی در منطقه غرب آسیا دانست.
در دیدار رفت لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری در اوج آمادگی در همان هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی شدید و طولانی مدت مواجه شد.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
عثمان دمبله، ستاره مصدوم بارسلونا، از اواسط هفته آینده می تواند به تمرینات گروهی تیمش ملحق شود.
هافبک بازیساز و گلزن پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، از امروز در تمرینات گروهی حاضر شده است.
مورا برآورد کرد که ایران امروز «برای احیای توافق هسته‌ای آماده‌تر است، چون در دل طوفان است و بازگشت به توافق هسته‌ای را راحت‌ترین راه برای خروج از این طوفان می‌داند، اما واقعیت آن است که چارچوب مطلوب برای این کار وجود ندارد».
اللهیار صیادمنش پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مصدومیت، برای تیم زیر 21 ساله هال سیتی به میدان رفت و گلزنی کرد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، معتقد است که مصدومیت طولانی مدتش هیچ تاثیری روی جایگاهش نگذاشته است.
فرشید اسماعیلی که در بازگشت به ایران با فولاد به توافق دست یافته بود، بدشانس بود که مصدومیت رباط صلیبی باعث دوری طولانی مدت وی از فوتبال شده است.
استقلال بازگشت های بزرگی در آسیا داشته است، یکی از این بازگشت های فراموش نشدنی در شش دقیقه کم نظیر رقم خورده است.
ستاره جوان فوتبال آلمان با پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت نقاهت بعد از مدت‌ها در دیداری رسمی برای لورکوزن به میدان رفت.
رقابت‌های بوندسلیگا پس از وقفه طولانی فردا شب با دیدار جذاب لایپزیش و بایرن از سر گرفته خواهد شد.
کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال که هفته های طولانی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر قادر به همراهی تیمش نبود، در بازی دربی آماده بازگشت به ترکیب شد.
ستاره ایرانی السیلیه پس از مصدومیت نسبتا طولانی مدت بازگشت موفقی به میادین داشت.
کریمی در لیگ بیست و یکم نیز دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست بازی کند و حالا در فصل جدید و با پیوستن به نساجی، امیدوار است که بتواند روز‌های تلخ و طولانی را پشت سر بگذارد و دوباره در زمین حاضر شود.
تیم فوتبال استقلال که در دو هفته متوالی برابر حریفانش متوقف شده بود، امروز و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید تا با خیال راحت به تعطیلات برود.
زندگی علیرضا کردبچه یک داستان طولانی از درد است. حتی تعریف کردن و شنیدنش هم سخت است. در این گفتگو مختصرا درباره کسی صحبت کردیم که بعد از ۲۸ سال مصرف مواد ترک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ