حرکت خوب رضاوند و توپ گیری به موقع از بازیکنان نساجی، منجر به گل نخست آبی ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان اسپانیا بعد از قهرمانی در جام جهانی، جوایز فردی را هم به دست آوردند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، امیدوار است که بتواند هشتمین و احتمالا آخرین توپ طلایش را در سال 2023 کسب کند اما رقبای جدی‌ای دارد.
مجتبی حسینی پس از پیروزی آلومینیوم از عملکرد بازبکنانش دفاع کرد و معتقد بود اشتباهات فردی با گذشت زمان حل خواهد شد.
آردا گولر، ستاره جوان رئال مادرید در تمرین امروز این تیم نشان داد که بی‌تاب بازی کردن برای این تیم است.
باشگاه پاری سن ژرمن با پیشنهاد باورنکردنی الهلال عربستان برای فروش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
تیم ملی والیبال از لحاظ پاس و توپ‌گیری در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به ترتیب در جایگاه دهم و پانزدهم قرار گرفته است.
در طول تمام این سال‌ها، اما آنچه در پژمان نوزاد بچه تهرانپارس تا غول فناوری سیلیکون، ولی ثابت مانده عشقش به فوتبال است. پژمان هنوز فوتبال ایران را به دقت دنبال می‌کند و سعی می‌کند شرکای تجاری‌اش را هم آلوده این عشق کند.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
ستاره آماده این روزهای سپاهان در اردوی تیم ملی هم در چشم است.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
من عاشق فوتبال هستم و همین الان که پا و کمرم درد می‌کند، اگر رفیقم زنگ بزند می‌روم فوتبال بازی می‌کنم. من شب تا صبح با توپ می‌خوابم و همین عشق به من انگیزه می‌دهد.
تیم ملی فوتبال ایران در پایان روزششم رقابت های جام جهانی و با وجود شکست در بازی نخست توانسته در برخی بخش های تدافعی آمار قابل قبولی به دست بیاورد.
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
هیچ تیمی در فوتبال اروپا به خوبی اتلتیک بیلبائو از بالا پرس نمی‌کند و در بازپس گیری توپ موفق عمل نکرده است. ارنستو والورده توانسته از بیلبائو چنین تیمی بسازد.
امیر غفور در این فصل برای شهداب یزد توپ می زند و فردا این تیم با گیتی پسند اصفهان رقابت خواهد کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
آرمان رمضانی که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال قرار نمی گیرد کار با توپ را شروع کرده است.
علیرضا جهانبخش در یکی از معدود بازی‌هایی که در لیگ هلند به عنوان بازیکن ترکیب اصلی در زمين حاضر شد، در همان دقیقه سوم با توپ گیری زیرکانه و سپس پاس گل استادانه، تیمش را مقابل آیندهوون پیش انداخت
رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر انسجام قوی با حزب الله لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریای با رژیم صهیونیستی هم پرداخت.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ