با توجه به اهمیت امنیت غذایی و توسعه مکمل‌ها و داروهای غیرشیمیایی و گیاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی توانسته‌اند در این زمینه موفقیت‌های قابل توجهی کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جهاددانشگاهی از پروژه‌ای در این نهاد خبر داد که موجب افزایش بهره‌وری در بخش تولید و بهبود سبد غذایی خانوار از نظر گوشت قرمز و فرآورده‌های لبنی می‌شود.
طیف‌سنجی یکی از خدمات پرکاربرد برای توسعه محصولات دانش‌بنیان است که این خدمات اکنون توسط یک مجموعه فناور به مخاطبان ارائه می‌شود.
تولیدکنندگان صنایع دستی می گویند یکی از دلایل گرانی کالای فاخر این است که زحمت و انرژی هنرمندانه برای خلق آن از دید مردم پنهان است بنابراین می گویند گران است؛ درحالی که زحمت تولیدش زیاد است!
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در سال جاری ایجاد ۵ شعبه جدید تولید و پخش دارو را در ۵ استان، گسترش شبکه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با ضربه استثنایی توپ را در سبد بسکتبال جای داد.
توسعه سبد محصولات ملی نتیجه پافشاری خطیبی در ایران خودرو
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
ما مواد غذایی غنی از پروتئین را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم تا درک کنیم کدام یک از مواد مغذی، سالم و پایدار هستند و به آینده سفر می‌کنیم تا دریابیم چه گزینه‌هایی وجود خواهند داشت.
رشت -رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنج در سبد کالاهای اساسی قرار می‌گیرد، گفت: مسئولان استان گیلان به جد پیگیر قرارگیری برنج سبد کالای اساسی هستند.
آنچه در مجلس تصویب شد، مربوط به توزیع کالا‌های اساسی به قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ بود که همان مسیر درستی بود که باید دنبال می‌شد، اما در اجرای قانون، نقص وجود دارد، البته دولت در تلاش است تا سبد کالا را به همان شکل توزیع کند و مردم بتوانند بین یارانه نقدی و سبد کالا انتخاب کنند، اما اگر سبد کالا داده می‌شد، حتما مردم در حوزه معیشتی راضی‌تر بودند.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به خروج برنج از سبد محصولات استراتژیک توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده برنج دوباره به سبد محصولات استراتژیک بازگشت.
قیمت سبد نفتی اوپک در هفته منتهی به ۲۵ نوامبر (چهارم آذرماه) نسبت به ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان‌ماه) بیش از ۴ دلار کاهش یافت، مجموع کاهش قیمت سبد نفتی اوپک در دو هفته اخیر بیش از ۱۱ دلار بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.
رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به اینکه صادرات کالاهای باارزش افزایش یافته اما سرعت قابل قبولی ندارد، گفت: بعد از ۴ دهه هنوز به قدرت صادرات پی نبرده ایم.
رئیس جمهور گفت: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار اتخاذ شود.
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه‌شنبه، دهم آبان‌ماه) با افزایش بیش از یک دلاری از ۹۴ دلار گذشت.
یک کارشناس انرژی با اشاره به اینکه سبد مصرف انرژی ایران متنوع نیست گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی مسئولین در فصول سرد سال، روزانه ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون متر مکعب کمبود گاز وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات حامی کسب‌وکارهای اینترنتی است و با پیگیری این وزارتخانه، یک سبد حمایتی متنوع برای توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی در دولت تصویب شد.
زمانی که یک سبد صادراتی از نظر تنوع محدود باشد، در صورتی که اتفاق خاصی رخ دهد آسیب بزرگی به صادرات و اقتصاد وارد می‌شود که نمونه آن را نیز طی ۴ سال اخیر و با بازگشت تحریم‌ها شاهد بودیم.
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (چهارشنبه‌، ۱۳ مهرماه) با افزایش بیش از ۲‌ دلاری از ۹۴ دلار گذشت.
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه‌شنبه، ۱۲ مهرماه) با افزایش بیش از یک دلاری از ۹۲ دلار گذشت.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادهای در دستور کار، طیف گسترده‌ای از داروها به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.
قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما
ایران در سومین و آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود تا تیم برنده به عنوان صدرنشین مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ