بازیکن سابق منچستر که به صورت قرضی در مارسی بازی می‌کند، امروز با خطایی وحشتناک سوژه رسانه‌ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمون بایلز دو سال پس از المپیک توکیو به مسابقات باز می‌گردد.
برخی ستاره‌های مطرح لیگ برتر در زادگاه خود به فوتبال دورهمی پرداختند.
محمدهادی ساروی و امین میرزازاده دو کشتی‌گیر عنوان‌دار کشتی فرنگی ایران هستند که فردا در تورنمنت بین‌المللی بیشکک روی تشک خواهند رفت.
تنیسورهای زیر 16 سال ایران با برتری مقابل نیوزلند به کار خود در مسابقات تنیس بیلی جین کینگ کاپ پایان دادند.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
مهدی بالی با سر و صورتی زخمی و در ثانیه های پایانی توانست یک طلای ناب را برای کشتی فرنگی ایران به ارمغان بیاورد.
بالی در دیدار فینال حریف قرقیزستانی را ۷ بر ۴ شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کرد؛مهمدی در رده بندی کشتی گیر هندی را ۵ بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.
دارنده دو نشان طلای کشتی فرنگی آسیا در آستانه چهارمین مصاف با حریف قرقیزش تأکید کرد کشتی‌گیری که مدال المپیک بخواهد اینها رقبایی نیستند که او را به چالش بکشند.
این شامی خوشمزه با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود؛ در برخی شهر‌ها با لپه پخته و در برخی شهر‌ها نیز با ترکیب نخود و لپه درست می‌شود.
اریک بایی، مدافع سابق یونایتد که این فصل با پیراهن مارسی بازی می‌کند، به دلیل خطای شدیدی که در جام حذفی فرانسه انجام داد با محرومیتی 7 جلسه‌ای مواجه شد.
رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.
عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.
یک کشتی توریستی در سواحل بالی اندونزی آتش گرفت ؛ مسافران این کشتی در حال تخلیه هستند.
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
مدافع شمالی شاغل در لیگ دسته اول در یک سانحه رانندگی درگذشت.
مدافع شمالی شاغل در لیگ دسته اول در یک سانحه رانندگی درگذشت.
اریک تن‌هاخ به صحبت‌های اخیر اریک بایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شود واکنش نشان داد و این ادعا را رد کرد.
اریک بایی، مدافع ساحل عاجی، که اخیرا با جدایی از منچستریونایتد به شکل قرضی راهی نیس شد، ادعا کرد که در یونایتد بازیکنان انگلیسی همیشه شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دارند.
رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۹۷ کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال برنز رسید.
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی عید غدیر و روزهای آتی
تنها تیم بابلی لیگ‌های کشوری فوتبال ، به نوشهر فروخته شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ