اهواز - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: حذف حق مناطق عملیاتی از حقوق کارکنان شاغل در این مناطق اجحاف در حق این افراد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات رئیسه فوتیال نسبت به وضعیت باشگاه ها در لیگ برتر فصل پیش رو تصمیم گیری کرد.
دیوان محاسبات کشور توقف دریافت «حق اشتراک تلفن ثابت مشغول بکار» و بازگرداندن مبالغ دریافت شده را ابلاغ کرد.
بازیکن تیم ملی هندبال زنان گفت: سرخوردگی حذف از بازی‌های آسیایی برای ما خواهد ماند و باید چهار سال دیگر منتظر باشیم تا شاید مسئولان تصمیم به اعزام بگیرند.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
سخنگوی جبهه اصلاحات و دبیرکل جبهه ایثارگران تاکید کرد: مادامی که به مردم برنگردیم، حقوق مردم را محترم نشماریم و مردم را برای تعیین سرنوشت خودشان مشارکت ندهیم، چیزی به نام جمهوری وجود ندارد و در انتخاباتی که حق انتخاب شدن را از افراد سلب کند، حق انتخاب کردن معنا ندارد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با تأکید بر اینکه امام را نمی‌توان از حافظه تاریخ حذف کرد، گفت: صدام سه روز قبل از اینکه حمله کند رسما اعلام کرد یک هفته‌ای طومار جمهوری اسلامی را در هم می‌پیچیم. تحریم‌ها، تهدیدها و کینه‌توزی‌ها برای محو امام بوده، ولی آیا امام محو شد؟! آیا بشریت می‌تواند نام امام را از همه کتابخانه‌ها بردارد؟! نام امام در تاریخ جاودانه است و حذف شدنی نیست.
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به معافیت کلیه رده‌های بسیج مستضعفین از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب و عوارض شهرداری را از بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند.
حق‌مان بود که به مرحله بعد برویم، ولی این حق را گرفتند. به هر حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اراک بخش اعظمی از سال را در هوای ناپاک تنفس می‌کنند حال اینکه استفاده از هوای پاک حق اولیه هر انسانی است؛ سوخت مازوت از نیروگاه شازند حذف شود.
وزیر خارجه چین در دیدار با همتای روس خود در اندونزی ضمن حمایت از نقش روسیه در گروه ۲۰ تأکید کرد هیچ کس حق ندارد مسکو را از مشارکت در سازمان‌های چند جانبه محروم کند.
پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که حذف از لیگ قهرمانان حق این تیم بوده است.
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا، قانون تگزاس مبنی بر ممنوعیت شبکه اجتماعی درخصوص سانسور یا حذف دیدگاه های کاربران را تایید کرد.
شوش- نماینده شوش در مجلس از حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان‌های جنگی انتقاد کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول و این حق باید به کارکنان مناطق جنگی داده شود.
اهواز - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: حذف حق مناطق جنگی از حقوق کارکنان شاغل در این مناطق اجحاف در حق این افراد است.
یادمان نرود اگر باطل مذاکره می‌کند به هدف حذف حق است نه تقویت آن و امتیاز دادن به او. حتی اگر در رفتار اولیه این گونه به ذهن می‌آید که او با حق کمی نرم‌تر از گذشته برخورد می‌کند نبرد پایانی حق و باطل دیدنی است.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
از ادعای درآمد ۶۳۰ میلیاردی پرسپولیس از کارگزار، تنها مبلغی کمتر از ۱۰۰میلیارد دریافت شده است. اگر زیان عدم دریافت حق پخش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را کنار بگذاریم ،قرمزها نصف پول خود را هم نگرفته اند
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: درآمد دولت از حذف ارز ترجیحی ثابت می‌ماند، اما به واسطه افزایش قیمت‌ها تعهد بالاتری را در قالب کالابرگ باید در حق مردم ادا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ