منابع فلسطینی از آتش سوزی در یک برج دیده بانی ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی شهرک بیت امر در شمال الخلیل خبر دادند که در آن چند نظامی صهیونیست زخمی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا ناسا اطلاعاتی در خصوص ۵ سیارک را منتشر کرده‌است که در روز‌های آینده از نزدیکی زمین گذر خواهند کرد؛ با این حال یکی از این سیارک‌ها نگرانی ناسا را برانگیخته است، چراکه تقریبا به اندازه برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، است.
رسانه‎ها از تخلیه برج ایفل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری خبر می‌دهند.
مرمت جداره بیرونی برج تاریخی طغرل در شهرری درحالی انجام می شود که هنوز خطر رطوبت داخلی و فرونشست این بنای تاریخی را تهدید می کند.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و کولر‌های گازی شعله ور شد و به ۲ واحد تجاری رستوران و عکاسی سرایت کرد.
همین‌که چنین برجی قرار است به صورت یکجا فروشی عرضه شود، می‌تواند نشان‌دهنده ردپای یک نهاد دیگر در جریان این معاملات به عنوان خریدار باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به صورت استثناء شنبه ۲ اردیبهشت و در ایام عید سعید فطر، باز است.
چراغ‌های مجموعه برج میلاد در شب شهادت مولای متقیان امشب (سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه) از اذان مغرب تا اذان صبح چهارشنبه خاموش خواهد شد.
برج میلاد تهران به مناسبت سالگرد جمهوری اسلامی ایران با هلی کوپتر گل باران شد و مراسم ویژه چتربازی و پرش از فراز برج میلاد برگزار شد.
برج میلاد فردا ۱۳ فروردین ماه، پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.
برج آزادی تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است.
در مجمل‌التواریخ درباره این بارو نوشته شده: «پسر منصور، مهدی به فرمان پدر آن جا رفت و دیوار شهر بفرمود کردن و به نام خود محمدیه نام کرد این جایگاه که اکنون ری زیرین است و شهر قدیم اول خراب گشت.» بهترین مسیر برای دسترسی و بازدید از این بارو قدیمی، بزرگراه شهید آوینی است.
قدمت برج آب بانک ملی، به دوره قاجار برمی‌گردد. این برج آب که در هفت طبقه بنا شده برای استفاده ذخیره آب چاه‌ها در آبیاری فضای سبز ساخته شده است.
یکی از جالب‌ترین و شاید بشود گفت ترسناک‌ترین اکتشافات این سال‌ها، پیدا شدن یک برج ۵۰۰ ساله متعلق به تمدن آزتک‌ها بود.
نیروهای مقاومت فلسطینی در گروه قسام برج دیده‌بانی جدیدی رو به شهرک‌های صهیونیستی احداث کرد.
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان یک برج جدید دیده بانی در نقاط مرزی با اراضی اشغالی ایجاد کرده که از دیوار حائل مرتفع ارتش اسرائیل، مرتفع تر است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی برج میلاد به یاد ایشان و در لحظه شهادتشان، خاموش خواهد شد.
برج میلاد بامداد سه شنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱ الی ۱:۲۰ دقیقه بامداد که لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی در عراق است، خاموش می‌شود.
برج میلاد فردا، سه شنبه و همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) تعطیل است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد این مجموعه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تعطیل است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد این مجموعه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تعطیل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ