وزارت دفاع ایالات متحده اعلام کرد شبکه پهن باند سیار سراسری یک شبکه خصوصی با شبکه موقعیت‌یابی جهانی جی پی اس آن تداخل داشته و مشکلاتی را برای پنتاگون ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعات نشان می‌دهند که قهوه ممکن است معده شما را تحریک کند و زمان لازم برای تولید غذا از طریق سیستم گوارش تان را تغییر می‌دهد. با این وجود، فنجان قهوه صبح شما همچنین می‌تواند با دارو‌هایی که ممکن است مصرف می‌کنید تداخل داشته باشد و سرعت جذب آن را نیز در جریان خون تغییر دهد.
بر اساس نتایج یک مطالعه که اخیرا نشریه «هافینگتون پست» منتشر کرده، بعضی از مواد خوراکی هستند که ممکن است با مکمل‌ها تداخل پیدا کنند، در پنج بخش چای و قهوه، دارو‌های آنتی‌بیوتیک، گیاهان و ادویه‌ها، دارو‌های افسردگی و برخی مواد غذایی طبقه‌بندی شده‌اند. در این شرایط در مواردی، تداخل برخی مواد غذایی با یکدیگر علائمی مانند تهوع، استفراغ، سرگیجه، خستگی، سردرد، جوش یا کهیر، دل‌درد یا دل‌پیچه و تغییر ضربان قلب را به دنبال دارد.
کارشناسان تغذیه و سلامت می‌گویند: وقتی مکمل غذایی جدیدی مصرف می‌کنید، باید به پزشک اطلاع بدهید و از هر گونه تداخل و اثر احتمالی آن مطلع باشید.
در این میان ویتامین‌ های محلول در چربی تنها ویتامین ‌هایی نیستند که باید نگران مصرف بی رویه آنها باشیم. دوز اضافی بیشتر ویتامین‌ های محلول در آب طی فرآیند دفع از بدن خارج می ‌شود، اما همچنان این ترکیبات نیز می‌ توانند باعث مشکلات گوارشی شوند و در عین حال با داروهای مصرفی بیمار ایجاد تداخل کنند.
بعضی از دارو‌ها با عملکرد آهن در بدن تداخل دارند. تداخلات دارویی آهن در بدن به چند صورت دیده می‌شود.
شکی نیست که قهوه و چای به دلیل سطوح بالای آنتی‌آکسیدانی که دارند از سلامت ما پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کافئین بیش از حد در خواب تداخل ایجاد می‌کند و نتیجه‌ی آن می‌تواند التهاب ایجاد کند و به ایمنی ما لطمه بزند.
کارشناس هندبال می‌گوید همانطور که تیم ملی با ثامن‌الحجج در سالهای قبل نتایج خوبی گرفت اکنون هم با حضور همزمان وسلین در تیم ملی و سپاهان نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.
رئیس کانون هماهنگی فاوا، تاکید کرد: در شبکه‌های دسترسی FTTH (Fiber To The Home) که از فناوری GPON، یعنی شبکه نوری غیرفعال گیگابیتی استفاده می‌کنند، با کمک اسپلیتر‌های نوری که سیگنال از یک فیبرنوری به کاربران زیادی توزیع می‌کند. در این ارتباط هیچ دستگاهی بین مرکز و مشترک وجود ندارد که نیاز به منبع تغذیه داشته باشد. از این رو، منبع تابش الکترومغناطیسی نیز وجود ندارد. به همین منظور شبکه فیبرنوری نه تنها در برابر تداخل الکترومغناطیسی مقاوم است، بلکه خود نیز اشعه‌ای را ساطع نمی‌کند.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات و کاداستر از اولویت‌های کاری سازمان است.
تا حد امکان باید از دوغ‌های بدون گاز به جای دوغ‌های گازدار صنعتی مصرف شود، زیرا گاز اضافه شده به دوغ موجب اشغال فضای معده می‌شود و در روند هضم مواد غذایی تداخل ایجاد می‌کند، بنابراین سوء هاضمه و احساس سیری کاذب در زمان خوردن غذا ایجاد می‌کند.
از سوی دیگر، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف مقادیر زیاد سرکه سیب تأثیر منفی دارد، با توجه به اینکه سرکه یک ماده بسیار اسیدی است که باعث تهوع، سوزش گلو و ورم معده می‌شود و همچنین باعث کاهش پتاسیم در بدن می‌شود؛ که به نوبه خود منجر به تداخل منفی با برخی دارو‌ها مانند انسولین و دیورتیک‌ها می‌شود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می‌کنند.
مدیرکل دفتر ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی سازمان امور اراضی کشور می‌گوید همه اراضی دارای تداخل مالکیت دولت و مردم تا پایان سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف می‌شود.
با توجه به تداخل برنامه بازی‌های نمایندگان بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا، سازمان لیگ برنامه بازی لیگ را دستخوش تغییرات کرد.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
تداخل پخش دقایق آخر بازی پرسپولیس و صنعت نفت با ست اول بازی حساس والیبال ایران و هلند به دغدغه علاقه‌مندان به این دو رشته تبدیل شده است.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ