مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر سیرجان از برگزاری بازی در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور تماشاگران گلایه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودریگو، ستاره جوان رئال مادرید، از بازی در نوک خط حمله تیمش ابراز رضایت کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: قانون دست ما را باز گذاشته تا در صدور احکام و تصمیمات، مقتضیات زمانی را لحاظ کنیم و به تناسب جرم و مجازات توجه داشته باشیم.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
معاون ورزشی نساجی امیدوار است که این تیم با پیروزی برابر استقلال به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو آسیب دیدگی طولانی‌مدت، گفت: آماده دعوت به تیم ملی هستم و می‌توانم در دو یا سه جام جهانی برای ایران بازی کنم.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تایلند گفت: بازی با ایران تفاوتی با ژاپن ندارد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تایلند گفت: بازی با ایران تفاوتی با ژاپن ندارد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است ویرژیل فن دایک افت فاحشی داشته و حتی او هم پس از چند سال دوری از میادین می‌تواند جایش را بگیرد.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
سرمربی تیم استقلال بعد از بازی با مس رفسنجان گلایه خود از مشکلات مالی باشگاه را بیان کرد.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است. تا کنون و در یازده بازی گذشته این ترکیب به میدان نرفته و این حرکت می‌تواند انتحاری، ریسکی و تازه باشد
کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، بعد از شکست امشب تیمش مقابل فرانسه گفت اشتباهات کوچک دانمارکی‌ها باعث ناکامی در این بازی شد.
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
دراگان اسکوچیچ به تحلیل بازی ایران و انگلیس می‌پردازد و معتقد است این شکل واقعی تیم ملی ایران نبوده است.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید انتظار دعوت به جام جهانی 2022 قطر را داشته است.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر سیرجان از برگزاری بازی در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور تماشاگران گلایه دارد.
بازیکنانی که سه دوز واکسن تزریق نکرده باشند، حق بازی در لیگ برتر را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ