وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان با اشاره به برنامه حضور آقای رئیسی در این اجلاس، سفر رئیس جمهور کشورمان به ازبکستان را نقطه عطفی در مناسبات دوجانبه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات آفریقای جنوبی، عصر امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه با «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار ایگور لویتین دستیار رئیس جمهور روسیه با ایشان، روابط دو کشور را مثبت و ممتاز خواند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر روابط راهبردی بین دو ایران و ونزوئلا، ابراز امیدواری کرد با سفر جاری رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس این روابط بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
وزیر امور خارجه کشورمان با رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده است، با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدار رسمی خود در سفر به بغداد با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی قبل با رئیس جمهور کوبا دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و در مورد موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با طارق العیسامی معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر نفت ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه پس از ورود به نواکشوت با محمد ولد غزوانی رئیس جمهور جمهوری اسلامی موریتانی دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر امورخارجه در جریان سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیرعبداللهیان در دیدار با بشار اسد: ایران به پشتیبانی قوی از سوریه ادامه خواهد داد وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان به بشار اسد تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران امنیت و پیشرفت سوریه را امنیت و پیشرفت خود می داند و به پشتیبانی قوی از سوریه ادامه خواهد داد.
وزیر امورخارجه کشورمان در جریان سفر به سوریه، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد
وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به سوریه، با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور زنگبار دیدار و در خصوص روابط کشورمان با این جمهوری گفتگو کرد.
منصور چاوشی با پیشنهاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور کشورمان به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ