سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته قوی‌تر است و هنوز مدعی قهرمانی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی رجب‌زاده ستاره سابق ذوب‌آهن و فجرسپاسی دومین فصل حضورش را روی نیمکت تیم محبوب شیراز سپری می کند. او فصل گذشته همراه فجر به صعود به لیگ‌برتر نزدیک هم شد اما در نهایت این استقلال خوزستان و شمس‌آذر بودند که صعود کردند.
دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را هم دارد به تیم پیکان تهران پیوست.
گرانترین بازیکن استقلال در فصل قبل، چه کسی بود؟
اهواز - عقیل کعبی بازیکن فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر پیوست.
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان که سابق بازی در استقلال را هم دارد به پرسپولیس پیوست.
رضا اسدی که با تغییر پُست در فصل گذشته خوش درخشید و گل‌های حساسی هم زد حالا به یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.
ستاره برزیلی فصل گذشته العین، با استقبال هواداران تیم سابق خود به الوصل بازگشت.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
مدل بازی استقلال در فصل جاری یک تغییر جالب به نسبت فصل گذشته داشته است. بازی با یک هافبک تدافعی.
تیم های استقلال و نساجی برای کسب آخرین جام به جا مانده از فصل گذشته فوتبال ایران، به مصاف هم رفته اند.
سرمربی پرتغالی استقلال به جز معدود بازیکنانی که فصل پیش هم بازی‌های قابل توجهی را در ترکیب استقلال به نمایش گذاشتند، اغلب بازیکنانی را که فصل پیش در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند از ترکیب اصلی کنار گذشته و یا اینکه پست بازی آن‌ها را تغییر داده است.
استقلال ملاثانی در یازده هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته شکستی نداشته و فصل قبل هم ۲۰ هفته پایانی را بدون شکست به اتمام رساند تا امشب ۳۱ بازی بدون شکست (۱۲ برد و ۱۹ تساوی) برای این تیم رقم بخورد و رکورد استثنایی فرهاد مجیدی که فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند را بشکند.
خطرناک‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی همچنان بهترین گلزن این تیم است که فاصله‌اش از دروازه حریفان بیشتر از قبل شده است.
گادوین منشا و وریا غفوری که به مدت یک نیم فصل در استقلال هم تیمی بودند، روز گذشته به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.
بدون در‌نظر‌گرفتن کم‌لطفی مسئولان صداوسیما به حضور تماشاگران زن در این بازی که خیلی مختصر به قاب تصویر درآمدند، شیوه فیلم‌برداری این مسابقه هم دوباره جنجالی شد. بازی با مس کرمان که دومین دیدار خانگی استقلال در این فصل محسوب می‌شد، دومین دیدار این تیم پرهوادار بود که با انتخاب زاویه عجیب دوربین توسط کارگردان تلویزیون به نمایش گذاشته شد.
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.
محمد یکی از هواداران استقلال که فصل گذشته هم چندین بار مهمان تمرین این تیم بود، امروز در جمع آبی‌پوشان پایتخت حاضر شد و با استقبال گرم ریکاردو ساپینتو و شاگردانش روبه رو شد.
بهترین گلزن فصل گذشته استقلال دهمین بازی بدون گل زده خود را هم پشت سر گذاشت تا چنین به نظر آید که وی گلزنی را فراموش کرده است.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در این فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفته و اسکلت فصل گذشته را هم حفظ کرده است، گفت: آینده خوبی را برای استقلال در لیگ بیست و دوم می بینم.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ