لمس صندوق عقب در یک ناحیه مشخص سبب می‌شود تا اثر انگشت مامور پلیس روی خودرو باقی بماند؛ بدین ترتیب اگر حمله‌ای از سوی سرنشینان خودرو علیه ماموری صورت گرفت شناسایی وسیله نقلیه مرتبط با جرم از همین روش به سهولت امکان‌پذیر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش صددرصد جرم است، چرا که پلیس اعمال قانون می‌کند و باید هم این کار را انجام دهد.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
شهرت هانی کرده، با شایعه مرگش اوج گرفت. شب دوم دی ماه سال ۱۳۹۸ خبر درگیری هولناک یکی از گنده‌لات‌های تهران در محله شاپور و مرگ او منتشر شد. پلیس فردای آن روز جزئیات درگیری «هانی کرده» را تشریح کرد.
ناصرخان پس از گذراندن دوره فنی اتومبیل در ایالت‌های میشیگان و پنسیلوانیای امریکا و آشنایی با نحوه آزمون فنی و رانندگی و اخذ گواهینامه اتومبیل‌رانی به ایران باز می‌گردد و با سمت کاردان فنی وارد نظمیه می‌شود. او در فروردین ۱۳۰۷ شمسی در ۲۵ سالگی نخستین گواهینامه رانندگی را به نام خودش صادر می‌کند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سال گذشته ۲۰۷ هزار مورد اعمال قانون در بحث خودروهای سنگین داشته‌ایم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سال گذشته 207 هزار مورد اعمال قانون در بحث خودروهای سنگین داشته‌ایم.
فاضل میبدی: جناب رادان تاکنون کدام حکم اخلاقی و شرعی با نیروی پلیس و محکمه باور مردم گشته؟ چرا اینگونه می خواهی زنان را از دین گریزان سازی؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص چرایی روشن کردن چراغ‌های خودرو قبل از ورود به تونل‌ها توضیحاتی داد.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
لبخند تلخی می‌زند و می‌گوید: می‌خواستند مأموران ما را تحریک کنند؛ اصلاً موضوع مأموریت و استقرار ما چیز دیگری بود. ما با مردم عادی طرف نیستیم ما در کنار مردم هستیم. ما فقط افسوس خوردیم که چرا زنان و دختران‌مان گول خورده و حیا و عفت خود را به بهای ناچیزی فروخته‌اند. می‌پرسم پس مأموریت شما چه بود؟ می‌گوید در وهله اول استقرار در معابر و ایجاد امنیت برای مردم به خصوص زنان و در وهله اصلی شناسایی، رصد و دستگیری لیدرها.
محمد حسن قدیری ابیانه: پس از ناآرامی‌ها برخی با مینی ژوپ بیرون می‌آیند و برخی نافو قسمت‌هایی از بدنشان پیدا ست؛ برخی همدیگر را در کوچه و خیابان در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند / گشت ارشاد برای افرادی که مینی ژوپ می‌پوشند واجب است / حال اگر فردا فردی مینی ژوپ پوشید و قبلا مشکل جراحی داشت و او را ببرند و به او تذکر بدهند؛ اگر او سکته زد بگویند چرا سکته کردی؟ / اینهمه آدم سکته می‌کنند وسط نماز، موقع تحصیل و موقع تدریس؛ سکته کردن جرمی برای پلیس محسوب می‌شود؟ / بخش اندکی از بهبود وضعیت اقتصاد به دولت بستگی دارد؛ بخش بزرگی به خود مردم وابسته است، مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند / ۱۵% از مشکلات ما به تحریم‌ها بر می‌گردد و ۱۵% در دست مدیریت است و بقیه در دست مردم است
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
هر ساله در آمریکا حدود هزار شهروند قربانی خشونت پلیس شده و با شلیک گلوله ماموران جان می‌دهند به طوری که از سال 2015 تا کنون بین 6 تا 8 هزار نفر سلاخی شده‌اند.
این احتمال وجود دارد که ما بخواهیم به هر دلیلی این‌ها را مردم نبینیم و کسان دیگری بدانیم. ولی من علاقه‌مند هستم این‌ها را مردم بدانم. همان‌طور که وقتی تماشاگری به داور توهین می‌کند یا به بازیکن ناسزا می‌گوید او باز هم تماشاگر است و تماشاگرنما نیست.
متاسفانه قانونی که آقای احمدی نژاد مصوب و ابلاغ کرد کاملا با آنچه قرار بود اجرا شود، متفاوت بود. آنچه که آقای احمدی نژاد ابلاغ کردند یک وظیفه مشخص و عمده برای نیروی انتظامی مد نظر قرار داده بود. یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده پلیس گذاشته بود.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
کیهان نوشت: نیروی انتظامی و بسیج بار‌ها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روز‌های بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آن‌ها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟!
فرض کنید این‌ها ماموران قلابی بودند؛ چرا نهاد‌های امنیتی و پلیس تاکنون حتی یک نفر از این افراد را بازداشت نکرده‌اند؟ با این همه تجهیزات نظیر دوربین‌های مداربسته شهری عدم دستگیری این افراد منطقی است؟
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از شکست دیروز تیمش مقابل مونزا توسط پلیس تا اتوموبیل خود اسکورت شد چرا که احتمال می‌رفت هواداران خشمگین به او حمله‌ور شوند.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
فلیکس ماگات می‌گوید در زمان هدایت هرتابرلین در برخی تمرینات این تیم از نیروهای پلیس آلمان کمک می‌گرفت.
نصیری درباره اینکه آیا در اجرای این طرح، شماره فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز با شماره‌های امدادی تجمیع می‌شود، اظهارکرد: «موضوع ادغام شماره فوریت‌های پلیس با شماره‌های امدادی در این مرحله انجام نمی‌شود، چرا که حجم تماس‌های دریافتی پلیس خیلی زیاد است. در دنیا نیز معمولا این اتفاق نمی‌افتد، در این مرحله از طرح شماره‌ها تماس دستگاه‌های امدادی با یکدیگر ادغام خواهد شد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ