اینکه همان شب ۱۷ شهریور، حکومت نظامی آمار کشته‌ها را با دقت و منطبق با گزارش پزشکی قانونی اعلام کند ولی مردم نپذیرفتند ثمره سال‌ها استفاده تبلیغاتی از رسانه‌ها و بی‌اعتمادی مردم به آن‌ها بود. مطابق آمار بنیاد شهید تعداد کل شهدای سال ۱۳۵۷ هم چهار هزار نفر نیست چه رسد به ۱۷ شهریور. ضمن اینکه قریب به اتفاق آنان، ساکن تهران بودند و در بهشت زهرا به خاک سپرده شده‌اند و تعداد کاملاً مشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
کرج- رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید، گفت: تعداد متهمان بازداشتی به ۹ نفر افزایش یافت.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تعداد فوتی‌های مسمومیت الکلی در کرج به ۱۷ نفر رسید و تعداد متهمان بازداشتی نیز به 9 نقر رسید.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کل دنیا فقط ایران و جیبوتی هفته‌ای یک روز تعطیل هستند گفت: در کمیسیون اجتماعی به تعطیلی جمعه و شنبه رسیدیم. وی افزود: تمام کشور‌های دنیا به این نتیجه رسیدند که تعداد تعطیلات هفته دو روز باشد. در تعطیلی شنبه نه منع عرفی داریم نه شرعی.
رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن‌ماه سال قبل را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
امروز نیز تعداد قابل توجهی از نمادهای بورسی در وضعیت صف خرید قرار داشتند.
اردوان منتخب گفت: شاخص کل بورس تهران، میانگین تغییرات قیمت سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را نشان می‌دهد و بیان‌کننده سطح عمومی قیمت‌ها و سود نقدی سهام پذیرفته شده در بورس تهران است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که سبد دارایی عموم سهامداران متناسب و هم‌اندازه با صعود شاخص، رشد کند؛ چراکه تعداد زیادی از نمادها در بازار فرابورس و بازار پایه فعال بوده که رشد و نزول آن‌ها در شاخص کل بورس، منعکس نمی‌شود.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: عفوشدگان اخیر در دو بخش بودند بخش اول محکومین و متهمین اغتشاشات و بخش دوم مربوط محکومین دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلج کشور می شد.
جام جهانی از نظر تعداد باز‌ی‌ها به میانه راه رسید و از امروز به بعد هر لحظه به پایان جام نزدیک می شویم.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسرا‌های استان تشکیل و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.
کرمان - دادستان کل کشور تاکید کرد: افرادی که فریب خوردند با کمترین قرار آزاد شدند اما لیدرها و عناصر اصلی مجازات خواهند شد.
امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.
امروز تقریباً بازار ۵۰ درصدی بود، یعنی ۵۰ درصد مثبت و ۵۰ درصد منفی، تعداد نمادهای مثبت ۲۶۸ نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۵۲ نماد بود.
مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت:بحث عقیم سازی سگ‌های ولگرد مطرح شده است اما این طرح‌ها نیازمند حمایت و بودجه است.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
معاون اول قوه قضاییه از کاهش تعداد کل متهمان بازداشتی در زندان های سراسر کشور خبرداد.
کل فروش سه خودروساز بزرگ کشور در تیر ماه ۹۶ هزار و ۹۴۸ دستگاه بوده، این در حالیست که تولید خودروسازان در تیر ماه ۸۴ هزار و ۹۹۳ دستگاه بوده که بیانگر پیشی گرفتن فروش از تولید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ