دروازه‌بان مس رفسنجان واکنش تند و اظهار نظر جالبی درباره اتفاقات دیدار با فولاد دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکهیرو تومیاسو، یکی از لژیونرهای سرشناس آسیا در فوتبال اروپا که با پیراهن آرسنال بازی می‌کند در مصاحبه اختصاصی با سایت گل درباره برنامه‌هایش در فصل جدید صحبت کرد.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
مهم‌ترین جابجایی هفته جدید به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال به مس رفسنجان اختصاص پیدا کرد.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
با انتشار نامه‌ای رسمی، باشگاه شباب الاهلی شنبه‌ شب پرونده انتقال قایدی به استقلال را بست.
حسین کنعانی‌زادگان در گفتگوی اختصاصی با آنتن، درباره اتفاقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و کامنت جنجالی خود برای کی‌روش پس از این رقابت‌ها صحبت‌ کرد.
این تنها گفتگوی مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که امروز قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرده است.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس دقایقی پیش و بعد از بررسی چند متخصص با خبری خوب مواجه شد.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
محمدرضا داورزنی در رابطه با اقدام جنجالی آکریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای پنج ‌عضو تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.
چهار سرمربی حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موضع خود را درباره تک بازی بودن فینال لیگ برتر به ورزش سه اعلام کردند.
تست دوپینگ امیرحسین توخته مثبت شده اما به احتمال زیاد خطری به لحاظ محرومیت او را تهدید نمی‌کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست مطبوعاتی، بخش زیادی از نشست را به توضیح درباره اتهام مربی گل‌گهر اختصاص داد.
ورزشگاه اختصاصی مس کرمان با وجود وعده‌های داده شده اما هنوز افتتاح نشده و زمان رونمایی از آن هم مشخص نشده است.
هافبک استقلال در تمرین امروز هم به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز بهبود پیدا نکرده است.
مدافع مصدوم استقلال در تمرین امروز هم به صورت گروهی کار نکرد تا نگرانی‌هایی درباره او ایجاد شود.
رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «آمان» در مصاحبه ای اختصاصی تشریح کرد که درباره ترور سردار سلیمانی به آمریکایی ها چه گفته بود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.
وزیر ارتباطات گفت: در خصوص آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مذاکراتی با سازمان صدا ‌سیما انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله اطلاع‌رسانی لازم در مورد آن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ