وزارت دفاع آمریکا از مفقود شدن دوربین‌های کشتی‌های بدون سرنشین آمریکایی توقیف شده توسط ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهره‌مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می‌کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی‌توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست.
محققان روش تازه ای برای دسترسی به قابلیت ذخیره داده ها در دی ان ای ابداع کردند.
دانشمندان دانشگاه لوفبورو نشان دادند که یک دوربین موج تراهرتز می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از مواد میکروسکوپی که در داخل اشیاء کوچک پنهان شده است، ثبت کند.
اگر ادعای یکی از منابع دنیای فناوری به نام Uredditor صحت داشته باشد، اپل در آیفون ۱۶ از طراحی دوربین اصلی مشابه آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی استفاده خواهد کرد.
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
یک امدادگر در انگلیس، لحظاتی پس از مرگ یک زن ۹۴ ساله، ۶۰ پوند او را به جیب زد ؛ اما پس از اطلاع از وجود دوربین مداربسته پول را سرجایش برگرداند.
طبق افشاگری ۹ کارمند تسلا، تصاویر و ویدیوهایی که خودروهای شرکت از مالکان ثبت می کرده اند بین کارمندان به اشتراک گذاشته می شده است.
اصفهان- شکار تصاویر یک قلاده یوزپلنگ پس از ۱۳ سال در پناهگاه حیات‌وحش عباس آباد توسط دوربین‌ تله‌ای، بیم و امیدی برای بقا و حفاظت از این گونه در خطر انقراض در کویر شرق اصفهان است.
تصاویر دوربین‌های داخل خودرو نظامیان صهیونیست هنگام حمله به نابلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین‌ است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
در این تصویر رخ دیگری از کوه دماوند را می‌بینید که توسط فضانوردان ناسا گرفته شده است.
دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
صنعت عکاسی در جهان با اختراع دستگاه فتوگرافی متحول شد و تاریخچه عکاسی در ایران از دوران ناصرالدین شاه قاجار به صورت رسمی آغاز گردید.
صنعت عکاسی در جهان با اختراع دستگاه فتوگرافی متحول شد و تاریخچه عکاسی در ایران از دوران ناصرالدین شاه قاجار به صورت رسمی آغاز گردید.
صفحه رسمی جام جهانی، تصویری جالب از ورود ایران به دوحه منتشر کرده است.
صفحه رسمی جام جهانی، تصویری جالب از ورود ایران به دوحه منتشر کرده است.
محققان دانشگاه های ام آی تی و مینه سوتا دوربین جدیدی ساخته اند که با بهره گیری از طول موج تراهرتز قادر به عکسبرداری از دوربین اشیا و ثبت دقیق ترین جزئیات آنهاست.
ملاقات بهمن فرمان آرا با ضرغامی،تدوین طرح جامع آموزش میراث‌فرهنگی، تسهیل تردد زمینی ایران و عراق، نامه برای حذف مجریان خانه مسافر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری درهفته گذشته بود.
وزارت دفاع آمریکا از مفقود شدن دوربین‌های کشتی‌های بدون سرنشین آمریکایی توقیف شده توسط ایران خبر داد.
ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه داده‌برداری کوچک که در مسیر کشتیرانی بین‌المللی رها بود مواجه شده و با اقدام به موقع و به منظور جلوگیری از وقوع حادثه و احتمال تصادف دریایی از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.
دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ