اگر ادعای یکی از منابع دنیای فناوری به نام Uredditor صحت داشته باشد، اپل در آیفون ۱۶ از طراحی دوربین اصلی مشابه آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهره‌مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می‌کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی‌توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست.
محققان روش تازه ای برای دسترسی به قابلیت ذخیره داده ها در دی ان ای ابداع کردند.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
طبق این تصاویر، پیکسل 8 پرو طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش خواهد داشت و با دوربین اصلی سه‌گانه از راه خواهد رسید.
دانشمندان دانشگاه لوفبورو نشان دادند که یک دوربین موج تراهرتز می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از مواد میکروسکوپی که در داخل اشیاء کوچک پنهان شده است، ثبت کند.
پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین در این گوشی جدید ارزان‌قیمت با یک پنل کامل از دوربین طرف هستیم که اتفاق بسیار خوبی با توجه به قیمت ای 23 است.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
سنسور اندازه‌گیری دمای بدن گوگل پیکسل ۸ پرو روی پنل پشتی و زیر فلاش LED دوربین اصلی قرار می‌گیرد.
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
یک منبع ژاپنی ادعا می‌کند که سنسور اصلی دوربین زاویه باز مجدداً اندازه ۱ اینچی خواهد بود، در حالی که منبع دیگری از Weibo می‌گوید که سونی از سنسور‌های جدید در هر سه دوربین استفاده خواهد کرد. متأسفانه، هیچ پارامتر خاصی در کنار نشت‌هی اطلاعاتی جدید وجود ندارد. این منابع همچنین پیش‌بینی می‌کنند که جانشین Xperia Pro-I امسال عرضه نخواهد شد، بنابراین ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر بمانیم.
نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
سامسونگ امسال برای اولین‌ بار از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S۲۳ اولترا استفاده کرد و طبق شایعات اخیر این شرکت قصد دارد همین روند را درمورد گلکسی S۲۴ اولترا نیز ادامه دهد.
اکنون بسیاری می‌پرسند که آیا ما شاهد لحظه افول گوگل یا اصطلاحا لحظه‌ی «کداکِ گوگل» هستیم؟ این اصطلاح در واقع به مرگ برند معروف غول دوربین سازی آمریکایی (Kodak) با رواج دوربین‌های دیجیتالی اشاره دارد. اگر چه این تعبیر، اغراق آمیز است، اما مطمئناً نگرانی سرمایه‌گذاران برای آینده گوگل به عنوان یک شرکت که هسته اصلی آن موتور جستجوی آن است، بیراه نیست.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟
موتورلا از موبایل G۷۲در هند رونمایی کرد برخی از ویژگی های اصلی G۷۲ شامل نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی و تراشه  هلیو سریG است.
تبلت شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
طبق گزارشی جدید موتورولا به زودی از یک موبایل سری اج با نمایشگر pOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در چهار رنگ مختلف رونمایی می کند.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
پیش از این بازیگران چون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری نوجوانانی هستند که از طریق تست بازیگری و از میان صدها متقاضی برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ