وزارت امور خارجه روسیه در اقدامی متقابل، امروز از تحریم شماری از مقامات نظامی اروپا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته نظارت بر تحریم‌های سازمان ملل معافیت واردات چادرهای چند منظوره به کره شمالی برای کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان برای کمک به مقابله با سیل، خشکسالی و سایر موارد اضطراری را تصویب کرد.
کمیته نظارت بر تحریم‌های سازمان ملل معافیت واردات چادرهای چند منظوره به کره شمالی برای کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان برای کمک به مقابله با سیل، خشکسالی و سایر موارد اضطراری را تصویب کرد.
وزیر خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور سیزدهمین بسته تحریمی خود علیه شماری از مقامات ایرانی را وضع کرده است.
وزارت خارجه روسیه در واکنش به تصویب یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، شمار نمایندگان اروپایی که از ورود به روسیه منع شده‌اند را افزایش داد.
دولت کانادا اعلام کرد شماری از افراد و نهادهای روسی را مورد تحریم قرار داده است.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
وزارت خارجه روسیه از گنجاندن شمار دیگری از اتباع انگلیس به فهرست ممنوع الورود به خاک روسیه خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد و سه نهاد را به ادعای تامین مالی برنامه تسلیحاتی کره شمالی در فهرست تحریم قرار داد.
وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه شماری از افراد و نهادهای روس خبر داد.
در ادامه تحریم‌های گسترده و مداوم اروپا علیه روسیه، دولت انلگیس اعلام کرد شماری از مقامات و نهادهای روسیه را تحریم کرده است.
اتحادیه اروپا در ادامه حمایت‌های این بلوک از اغتشاشات ایران، تحریم‌هایی را علیه ده‌ها تن از ایرانیان از جمله قضات این کشور، اعمال خواهد کرد.
بنا به گفته منابع آگاه، اتحادیه اروپا بنا دارد شماری از نهادهای وابسته به سپاه پاسداران را مورد تحریم قرار دهد.
مقامات سئول می‌گویند که کره شمالی از دارایی‌های دیجیتال برای تامین مالی پروژه‌های توسعه هسته‌ای و موشکی خود استفاده می‌کند.
در ادامه رویکرد ضد روسی آمریکا، این کشور از افزودن شمار دیگری از اتباع روسیه به فهرست تحریمی خود خبر داد.
استرالیا در حمایت از اعتراضات و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
شماری از فعالان کانادایی با راه اندازی کمپینی خواستار اعمال تحریم علیه کابینه افراط گرای بنیامین نتانیاهو شدند.
بنا به گفته وزیر خارجه مجارستان، اتحادیه اروپا در نظر دارد در بسته تحریمی جدید خود علیه روسیه، شماری دیگر از اتباع این کشور را در فهرست سیاه قرار دهد.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه سه مقام برجسته کره شمالی به دلیل برنامه های موشکی و تسلیحاتی پیونگ یانگ خبر داد.
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا خبر داده است که این کشور مجموعه جدیدی از تحریم‌های ضد کره‌شمالی را پس از آزمایش‌های موشکی اخیر در پیش گرفته است.
در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا امروز ۱۱ شخصیت و چهار نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی ایران و شماری از مدیران آن را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در سخنانی در شورای امنیت تصریح کرد که تحریم‌های جدید علیه کره شمالی نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.
دولت آمریکا با دستمایه جستن از اقدامات سایبری ادعایی، شمار دیگری از اتباع ایران را به فهرست تحریمی خود افزود.
دولت اوکراین شماری از مقامات بلندپایه روسیه را در تحت تحریم قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ