بارسلونا، کیه‌را والش، هافبک انگلیسی منچسترسیتی را با قراردادی به ارزش 400هزار پوند به‌خدمت گرفت و رکورد نقل و انتقالات فوتبال زنان را شکست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
ال‌کلاسیکوی شب گذشته بین رئال و بارسا در دالاس رکوردس جدید از حیث حضور تماشاگر به ثبت رساند.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، جایزه دستکش طلایی فصل 23-2022 لالیگا را به دست آورد.
رکورد جوانترین بازیکن تاریخ بارسا شکسته شد و از دست آنسو فاتی درآمد، اما شماره 10 بارسلونا واکنش ویژه‌ای به این اتفاق نشان داد.
مصدومیت خواکین سانچز، اسطوره بتیس، در دیدار شب گذشته مقابل بارسا ممکن است باعث نرسیدن او به رکورد بیشترین بازی در تاریخ لالیگا شود.
آندره ترشتگن، با ثبت ۲۴ کلین شیت در این فصل، تنها دو قدم تا شکست رکورد تاریخ لالیگا فاصله دارد.
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
امروز در نوکمپ ممکن است شاهد شکستن یک رکورد 82 ساله در بارسلونا باشیم و نام لامین یامال در تاریخ ثبت شود.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
رکورد کمترین گل خورده در یک فصل از بازی های لیگ و بیشترین تعداد کلین شیت در اختیار چلسی ژوزه مورینیو در فصل 05-2004 است ولی این رکورد ممکن است به بارسلونا برسد.
سرخی روبرتو در واپسین ثانیه‌های نیمه اول ال‌کلاسیکو گل تساوی بارسا را به رئال زد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، در دیدار بارسا مقابل رئال مادرید به دنبال دستیابی به یک رکورد جدید خواهد بود.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، شب گذشته بار دیگر دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا رکوردی باورنکردنی را ثبت کند.
سرخیو بوسکتس امشب با حضور در ترکیب بارسا برابر رئال مادرید به یک رکورد تاریخی دست خواهد یافت.
بارسا با ژاوی پس از 22 هفته، رکورد بهترین شروع تاریخ بارسلونا را ثبت کرده است.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
خسوس خیل مانسانو، داور اسپانیایی، شب گذشته با اخراج روبرت لواندوفسکی رکورد جالبش را بهبود بخشید.
مارک آندره تراشتگن مدت هاست که در لالیگا گلی دریافت نکرده ولی امشب مهاجمی در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت که متخصص گلزنی به او است.
ارلینگ هالند با دبل دیشب برابر کپنهاگن، از رکورد گلزنی لوئیس سوارز و ریوالدو در لیگ قهرمانان عبور کرد. او از حیث متوسط گلزنی در لیگ قهرمانان بی رقیب است.
ژاوی هرناندز پس از پیروزی امشب بارسا برابر مایورکا، رکورد بهترین شروع و شکست‌ناپذیری یک مربی در بازی‌های خارج از خانه لالیگا را به نام خود ثبت کرد.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
با پیروزی 3-0 روز گذشته بارسا برابر الچه، ژاوی هرناندز با یکی از رکوردهای پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ