فوق ستاره پرتغالی مجوز ساخت خانه موردنظر خود در پایتخت پرتغال را گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادل خواننده زن معروف بریتانیایی بعد سالها از دلیل لاغری شدیدش پرده برداشت و دلیل این کارش را برای هوادارانش اعلام کرد.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سالها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
مهدی طغیانی گفت: بعد از سالها هنوز به راهکار مشترک و همه پسند علمی که توانایی اجرا داشته باشد و بتواند تورم را کنترل کند نرسیده ایم.
«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.
پوکی استخوان یکی از شایع‌ترین مشکلات در همه جوامع است. روند ابتلا به این بیماری معمولا بعد از ۳۵ سالگی آغاز شده و در حدود نیمی از زنان ۴۵ ساله و ۹۰ درصد زنان بالای ۷۵ سال را درگیر می‌کند. مردان نیز از این قاعده مستثنا نیستند؛ هر چند آمار ابتلا به پوکی استخوان در مردها پایین‌تر است.
باشگاه مس سونگون ورزقان بعد از سال ها اقتدار در رشته فوتسال، در سال اولین تیم داری خود در رشته فوتبال هم موفق عمل کرده است.
امیر قلعه نویی امروز بازی دو تیم استقلال و هوادار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا می کند.
هواداران لورکوزن بعد از سال ها دوباره دیوانه وار عاشق تیم‌شان شده اند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که این روزها با فشارهای زیادی مواجه است هواداران این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد و هو کردن تاتنهام بعد از شکست مقابل میلان را فاجعه خواند.
به گفته پلیس پوتیکوف صبح روز پنج‌شنبه بعد از درگیری با فردی ۲۹ ساله که ظاهرا قصد ورود مخفیانه به آپارتمانش را داشت با کمربند خفه شده است.
هافبک ملوان عملکرد تیمش بعد از سال ها دوری از لیگ برتر را تحسین می کند.‌
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
اردیبهشت سال ۸۸ خبر یک نزاع خونین در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که این درگیری خانوادگی بین داماد و پدر و مادر زنش رخ داده و مرد ۳۸ ساله به نام محمود با ضربات متعدد چاقو مادرزنش را مجروح کرده و متواری شده است.
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
یحیی گل‌محمدی سالها پیش هم تجربه هدایت از راه دور تیمش مقابل مس کرمان را دارد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: پدر خانواده بعد از درگیری درب منزل را بسته و خانه را به همراه همسر و ۲ دختر به سن‌های ۹ و ۵ ساله با بنزین آتش زد.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
بعد از سال ها، امشب لیونل مسی در مراسم اهدای جایزه توپ طلا غایب خواهد بود.
هافبک سابق تراکتور بعد از سال ها بازی برای این تیم، فردا دوباره باید مقابل سرخ پوشان به میدان برود.
لوسیانو پریرا بعد از سالها درخشش در فولاد روند گلزنی های خود را در مس رفسنجان آغاز کرد.
محمد غلامی بعد از سال ها بازی در سطوح مختلف فوتبال ایران سرانجام امروز از میادین فوتبال خداحافظی کرد.
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ