تیم ملی والیبال ایران پس از اتمام مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، با دو پله سقوط در رده دهم جهان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کوبا در آخرین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، یک پله در رنکینگ مسابقات سقوط کرد.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل اسلوونی به رده یازدهم سقوط کرد.
تیم شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و با باخت فنی روبه‌رو شد.
تیم شهرداری گنبد در نخستین مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل سایپا تهران حاضر نشد و با باخت فنی روبرو شد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دور از انصاف است که برای فرار از سقوط با تیمی که تنها ۴ برد دارد، بازی کنیم.
تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارند
یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر والیبال در گنبد برگزار می‌شود‌‌.
هورسان رامسر تیم شگفتی‌ساز این پس از سقوط لیگ برتر والیبال به یک برد دیگر دست یافت.
شکست 3-0 تیم ملی والیبال ایران از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز بی‌واکنش نماند.
شکست 3-0 تیم ملی والیبال ایران از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز بی واکنش نماند.
تیم ملی والیبال ایران با سقوط یک پله ای در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال رو به رو شد.
با باخت برابر هلند تیم ملی والیبال ایران با یک پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال رو به رو شد.
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی/ دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله/ فرجام خودربایی برای ازدواج!/ تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته/ جزئیات آتش سوزی در پارک پردیسان تهران/ بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا (ع)/ قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک/ ۳ برادر طراح اصلی سرقت بانک
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت
با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ