کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، می‌گوید هیچ دیداری در لیگ قهرمانان برای این تیم آسان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای نشریه اکیپ، اگر کیلیان امباپه با پی اس جی تمدید کند، رئال دیگر برای جذب او اقدام نخواهد کرد.
کیلیان امباپه اگر در بازی روز شنبه پی اس جی برابر لوریان در پارک دو پرنس مورد توهین از سوی اولتراها قرار بگیرد، واکنشی رسمی نشان خواهد داد.
باشگاه پاری‌سن‎ژرمن کیلیان امباپه را تهدید کرده اگر قراردادش را تمدید نکند در فصل جدید حتی یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
کادنا سِر مدعی است رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره برای به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ از یوونتوس تلاش می‌کند که به نظر می‌رسید راهی چلسی خواهد شد.
اگر کارلو آنچلوتی روی حرف خود بماند و سیستم رئال را تغییر دهد، آمدن احتمالی کیلیان امباپه تهدیدی برای رودریگو خواهد بود.
اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
اگر بخواهید از فروشگاه آنلاین رسمی رئال پیراهن فصل بعد این باشگاه بخرید، می توانید نام هر بازیکنی غیر از امباپه را برای درج در پشت آن درخواست دهید.
کیلیان امباپه اگر این تابستان راهی رئال مادرید شود باید خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کند.
کیلیان امباپه اگر این تابستان راهی رئال مادرید شود باید خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کند.
منابع فرانسوی معتقدند اگر پی اس جی بتواند ویکتور اوسیمن را بخرد، کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد بیش از پیش ترغیب خواهند کرد.
کیلیان امباپه باید قبل از سفر پی اس جی به ژاپن پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر تمدید نکند، تیم را در این تور همراهی نخواهد کرد.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره 9 برای رئال خواهد بود.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
اگر تمرکز شما روی بازیکنانی است که تا یک ماه بعد در دسترس خواهند بود، دچار اشتباه شده اید. در بازار چانه‌زنی اصلی روی دسته‌ای دیگر از بازیکنان است.
فاکوندو مدینا قصد ندارد شنبه شب به هیچ عنوان به کیلیان امباپه اجازه عبور بدهد. در صورت رخ دادن این اتفاق، ستاره فرانسوی راهی بیمارستان خواهد شد.
به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای فتح لیگ قهرمانان چاره‌ای جز پیوستن به رئال مادرید ندارد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، اظهارنظر عجیبی را درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان مطرح کرد.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
رافائل نادال، اسطوره دنیای تنیس، که طرفدار سرسخت رئال است، اعلام کرد که اگر می‌توانست، همین فردا کیلیان امباپه را برای باشگاه محبوبش می‌خرید.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره رویارویی دو ستاره این تیم در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهارنظر کرد.
اگر کلیان ام‌باپه امشب مقابل مراکش گل بزند به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل خواهد شد که به آمار ده گل زده در جام جهانی رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ