شهردار تهران درباره روند واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم‌های پرسپولیس و استقلال توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرانجام باشگاه ون پارس اصفهان با انتشار بیانیه‌ای به اخبار پیرامون واگذاری امتیاز این باشگاه واکنش نشان داد.
دنی آلوز که از 20 ژانویه به اتهام تجاوز در زندانی در بارسلونا حبس است، سکوت طولانی خود را شکست.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره سرانجام همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ارائه داد.
پس از ماه ها کش و قوس سرانجام رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان انتخاب شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغندی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
بعد از پیشنهادی که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده است، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی به این موضوع هستند بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته و اظهار امیدواری شده که طی روز‌های آینده که نتیجه اعلام می‌شود بتوان این امکان را برای گردشگران فراهم کرد.
شورای عالی قضایی عراق برای افرادی که با تروریست‌های تکفیری داعش همکاری کرده بودند، مجازات سختی اعمال کرد.
بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع بازی از تماشاگران خود بابت حضور در ورزشگاه قدردانی کردند.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس به رغم حذف سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند دیگری را در این وادی متهم کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی ارائه داد.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
رئيس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ حداقل مهلتی که برای استفاده از حق تقدم ذکر شده حداقل ۶۰ روز است که زیاد به نظر می‌رسد.
فیلیپ استاک‌همر، باستان‌شناس در دانشگاه لودویگ ماکسی‌میلیان در دانشگاه مونیخ، می‌گوید: «متخصصان مومیایی مصر باستان دانش وسیعی در زمینه شیمی داشتند و با‌اینکه چیزی از باکتری و میکروارگانیسم‌ها نداشتند، می‌دانستند که چه موادی را باید روی پوست بگذارند تا از آن محافظت کند.» راهنماتو-
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون با شاخص ۴۷ در شرایط «پاک» قرار دارد.
شیخ دیاباته امیدوار است با حضور در ترکیب پرسپولیس در دیدار با فولاد، بار دیگر موفق به گلزنی با پیراهن این تیم شود.
معاون گردشگری کیش درباره فعالیت‌های گردشگری جزیره هندورابی گفت: نباید در جزیره فرودگاه ساخته می شد اما حالا که تا حدی این موضوع پیش رفته می توان به آن کاربری آموزشی داد.
میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران، در این خصوص می‌گوید: یکی از مصوبات قدیمی شورای شهر تهران درباره حق بهره‌برداری از املاک شهرداری است که براساس آن شهرداری تهران حق ندارد اموال و املاک خود را بدون مجوز شورای شهر تهران به اشخاص ثالث واگذار کند، اما متأسفانه شاهد هستیم که در مناطق ۲۲ گانه ساختمان‌های زیادی واگذار شده که فاقد مجوز شورای شهر تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ