معاون گردشگری کیش درباره فعالیت‌های گردشگری جزیره هندورابی گفت: نباید در جزیره فرودگاه ساخته می شد اما حالا که تا حدی این موضوع پیش رفته می توان به آن کاربری آموزشی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهندس سرافراز غزنی یکی از مفاخر هنر معماری ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او بسیاری از طرح‌های عمرانی را به سرانجام رساند، اما طراحی و ساخت بلوار کشاورز نام او را در تاریخ پایتخت جاودانه کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از بارها ادعای توانمندی در پایان بخشیدن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت، سرانجام جزئیات طرح به اصطلاح صلح خود را ارائه داد!
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت 85 روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
بعد از گذشت یک ساعت از بازی رم و بایرلورکوزن سرانجام شاهد به ثمر رسیدن یک گل بودیم که ادواردو بووه آن را برای میزبان به ثمر رساند.
سعید الهویی پس از چند مسابقه سرانجام در شرایطی که تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد، به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
یک هوادار لیونل مسی پس از انتظاری ده ساعته مقابل منزل ستاره پی اس جی سرانجام با او دیدار کرد.
مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.
اعتراضات دائمی جواد نکونام به تصمیمات داور در کنار خط سرانجام اخراج او را در پی داشت.
مهران گلزاری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی چند هفته‌ای سرانجام بار دیگر فرصت حضور در ترکیب تیم شهر زادگاهش را پیدا کرد.
معاون گردشگری کیش درباره فعالیت‌های گردشگری جزیره هندورابی گفت: نباید در جزیره فرودگاه ساخته می شد اما حالا که تا حدی این موضوع پیش رفته می توان به آن کاربری آموزشی داد.
درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی در هفته آخر نیم فصل، یکی از جنجالی‌ترین موضوعات این هفته فوتبال ایران بود.
کاپیتان تیم ملی وووشو گفت: قهرمانی سخت است، ولی سخت تر از آن حفظ این قهرمانی است، کار بزرگی که توسط جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به سرانجام رسید.
کاپیتان تیم ملی وووشو گفت: قهرمانی سخت است، ولی سخت تر از آن حفظ این قهرمانی است، کار بزرگی که توسط جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به سرانجام رسید.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
سرانجام اینکه، دولت و حاکمیت باید این واقعیت جدی را در نظرداشته باشد که در نیم قرن اخیر، این سرمایه اعتماد مردم بوده که کشور را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و لذا حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه حاکمیت است.
این مرد ۲۸ساله تبعه افغانستان که نگهبان پارک بود، متهم است از اوایل امسال در بوستان مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران به بهانه پرسیدن ساعت به زنان حمله‌ور شده و قربانیان را در میان شمشاد‌ها و اتاقک نگهبانی در دام شیطانی‌اش گرفتار و اموال برخی زنان را سرقت کرده است. او تحت تعقیب بود و سرانجام بازداشت شد.
چند ساعت پیش از اعزام تیم به اسپانیا سرانجام ویزای اعضای تیم ملی فرنگی ایران برای حضور در مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان صادر شد.
پیکسل واچ گوگل، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بهترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می کند.
چین سرانجام موفق به ساخت اولین هواپیمای جت مسافربری در داخل این کشور شد. هواپیمای یادشده ۱۵۸ تا ۱۶۸ صندلی دارد و حداکثر برد آن ۵۵۵۵ کیلومتر است.
سرانجام 24 ساعت پس از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فدراسیون فوتبال این خبر را اعلام کرد.
سرانجام یورگن لوکادیا به تهران رسید. باشگاه پرسپولیس با ساخت ویدئوی جذابی به او خوش‌آمد گویی کرد.
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ