فیلمی از وقوع سیل شدید در منطقه آدورف آلمان را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از واژگونی یک ون در سیل، که موجب به خطر افتادن جان افراد خانواده شد را مشاهده می‌کنید.
تصاویر منتشر شده از جاده چالوس نشان می‌دهد که خودروهای زیادی بر اثر سقوط سنگ در حادثه سیل هفته گذشته به شدت آسیب دیده‌اند.
این دو مأمور امدادی در این تصویر، در ارتفاع حدود ۴ متری از کف جاده قرار دارند و این فاصله با گل‌ولای پوشیده شده است. این حادثه عجیب وقتی عیان‌تر خود را نشان می‌دهد که تصویر دهانه پاکسازی‌شده یکی از تونل‌های مسدودشده را کنار تصویر قبلی ببینید.
کرج- تصاویر هوایی از سیل اخیر جاده چالوس را می‌توانید در این کلیپ ببنید.
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
امروز در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد.
بر اثر جاری شدن سیل در رواندا دست کم ۱۳۰ نفر جان خود را از دست دادند.
باران‌های سیل آسا در منطقه امیلیا-رومانیا در شمال ایتالیا دست کم دو کشته بر جای گذاشت.
تصاویری از آیت‌الله سلیمانی در جریان امدادرسانی به سیل زدگان را می‌بینید.
منابع خبری به تازگی تصاویر دهشتناک از سیل شدید در منطقه شانلی اورفا ترکیه منتشر کرده اند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا تصاویری از ویرانی های شدید ناشی از سیل و طوفان در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرد.
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
در این فیلم تصاویری کمتر دیده شده از خدمت‌رسانی آیت‌الله خامنه‌ای به مناطق سیل زده ایرانشهر در سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌نمایید.
منابع خبری تصاویری از خیابان های تل آویو منتشر کرده اند که نشان می دهد خیابان های این شهر در اراضی اشغالی، زیر باران های سیل آسا غرق در آب شده اند.
تصاویری از سیل شدید در تایلند را در این فیلم مشاهده می‌کنید که عبور و مرور را برای مردم مشکل کرده است.
براساس اعلام مرکز ملی مدیریت بحران پاکستان (NDMA)، شمار قربانیان سیل اخیر این کشور از یک هزار نفر عبور کرد.
بارش ناگهانی و شدید باران در استانبول موجب راه افتادن سیل در معابر شهری شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پی وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه جمعی از نیرو‌های امدادی؛ جهادی و همچنین خدماتی جهت امداد رسانی به مردم سیل زده روستا‌های زرین دشت و مزداران در حال فعالیت هستند.
با نفوذ سیل به بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، حدود ۲۴۰ خانه تاریخی در عرصه و حریم، تخریب شده است. مسئولان میراث فرهنگی گفته‌اند آثار شاخص یزد، همچون مسجد جامع، از آسیب سیل در امان مانده‌اند، اما اکنون پس از پایش و ارزیابی کارشناسان و متخصصان مرمت و معماری، وضعیت آثار تاریخی شاخص یزد مشخص‌تر شده است.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با انتشار تصاویری از سیل امام زاده داوود توضیحاتی درباره این سیل و روند امداد رسانی آن داده است.
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ