چک امن دیجیتال (چکاد) بانک تجارت از طریق همراه بانک تجارت در دسترس مشتریان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​صدور «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران، از طریق نسخه وب (PWA) همراه‌بانک صادرات ایران و بدون نصب نرم‌افزار امکان‌پذیر شد.
حراجی RR Auction از فروش یک چک قدیمی اپل با امضای استیو جابز خبر داده. نکته جالب این چک آدرس اولیه شرکت اپل است که به پالو آلتو اشاره دارد. این چک در تاریخ ۸ ژوئیه ۱۹۷۶ برای شرکت خدمات مشاوره‌ای Crampton, Remke & Miller به مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده بود. اما حالا پس از چهار دهه، با قیمت ۱۰۶,۹۸۵ دلار به فروش رسیده است.
معروف بود که جابز دوست نداشت به کسی امضا دهد و بنابراین اقلامی که او امضا کرده است، کمیاب محسوب می‌شوند.
رئیس‌جمهور جمهوری چک مدعی شد: چین برای منافع خود تمایل به طولانی شدن جنگ در اوکراین دارد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که چکی که از مدیرعامل این باشگاه گرفته پاس نشده است.
رسانه‌های چک اسلواکی اعلام کردند این کشور قرار است ۱۳ جنگنده میگ-۲۹ را به ارتش اوکراین تحویل دهد.
چک امن دیجیتال (چکاد) بانک تجارت از طریق همراه بانک تجارت در دسترس مشتریان قرار گرفت.
در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر پرداخت مطالبات استراماچونی است، یک بدهی دیگر نیز آنها را با چالش مواجه کرده است.
​جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پیشگامی این بانک در راه‌اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی، بازگرداندن اعتبار به چک و پیامدهای مثبت اجتماعی آن، قدردانی کردند.
​جمعی از نمایندگان مجلس با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات به دلیل پیشگامی این بانک در راه‌اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی و ... قدردانی کردند.
​«گواهینامه شایسته محصول» هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران اعطا شد.
​نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با قابلیت‌های به روزشده برای استفاده از «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در دسترس متقاضیان است.
​«چکنو» ٢٢ ویژگی منحصر به فرد دارد و فرصت‌های متنوعی را برای مشتریان، جامعه و نظام بانکی فراهم می‌آورد.
چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با عنوان «چکنو» در مراسمی با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات و اهالی رسانه رونمایی شد.
چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با عنوان «چکنو» در مراسمی با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه در برج سپهر رونمایی و برای اولین بار در نظام بانکی عملیاتی شد.
محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و ملحق شدن به استقلال پیش از اتمام قراردادش به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی ملزم شد.
یک تصمیم عجیب پیش از رویارویی با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1998 تمام آرزوهای آن نسل طلایی را برای صعود از گروه بر باد داد.
​بانک صادرات ایران برای تسهیل داد و ستد، کاهش هزینه مبادلات، ارتقای سرعت معاملات در فضای کسب و کار و افزایش کارایی چک، «چک امن دیجیتال» را به عنوان خدمتی نوین ارائه کرد.
​همزمان با رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، نخستین چک دیجیتال کشور در همراه بانک صادرات ایران صادر شد.
​همزمان با رونمایی از سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک مرکزی، نخستین چک دیجیتال کشور در همراه بانک صادرات ایران صادر شد.
بانک مرکزی در مراسمی که امروز برگزار شد به طور رسمی از خدمت نوین «چک الکترونیک» رونمایی کرد.
چک الکترونیکی آخرین مرحله از اجرای اصلاح قانون چک است و با پیاده سازی و اجرای سامانه چکاد، امکان صدور چک الکترونیکی نیز فرآهم خواهد شد.
برای استفاده از سرکه سیب در درمان عفونت گوش توصیه می‌شود که آن را با مقدار مساوی آب گرم مخلوط کنید. از قطره چکان تمیز یا سرنگ کودکان می‌توانید برای چکاندن سرکه در گوش استفاده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ