احکام جدید و فیش حقوقی شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌ اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احکام فیفا در پرونده محبی و قائدی صادر شد تا استقلالی‌ها با دردسر جدیدی روبرو شوند.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
سرپرست فدراسیون شطرنج یکی از احکام رئیس قبلی این فدراسیون که در آخرین روزهای ریاستش ابلاغ شد را به دلیل مغایرت با شرع و عرف ابطال کرد.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
رییس کل بانک مرکزی در احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست مدیریت کل حوزه هیات عامل بانک مرکزی را منصوب کرد
ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان در جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای، معاونان «توسعه مدیریت و منابع»، «هماهنگی امور استان‌ها»، «عمران، توسعه امور شهری و روستایی» و همچنین «رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» را منصوب کرد.
حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در پی اظهارات سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعمال احکام جدید و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، به نظر می‌رسد از پنج روز آینده مستمری بگیران تامین اجتماعی، حقوق‌های جدید خود را دریافت خواهند کرد.
احکام جدید و فیش حقوقی شهریور ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌اجتماعی در سامانه خدمات غیرالکترونیک این سازمان منتشر شد.
میرهاشم موسوی: از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد
میرهاشم موسوی: از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس احکام جدید پرداخت می شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور ماه پرداخت می‌شود. معوقات بازنشستگان نیز در آینده پرداخت می‌شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حقوق شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح، بر مبنای احکام جدید پرداخت می‌شود.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از تصویب مصوبه افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح خبر داد و گفت: احکام جدید از اول شهریور اجرا می‌شود.
مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مسئولان حساسیت شرایط کنونی را درک کنند و هرچه زودتر با صدور احکام جدید بازنشستگان، بخشی از اعتماد از دست رفته را برگردانند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افراد جدیدی را در پست های مختلف این مجموعه منصوب کرد.
مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.
وزیر نیرو در احکام جداگانه‌ای، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ