بر اساس دستور وزیر اقتصاد کمیته‌ای متشکل از این وزارتخانه، سازمان برنامه، بانک‌ها، نمایندگان مجلس و کارآفرینان به منظور الحاق پیشنهاد آنها به لایحه بودجه ۱۴۰۲ تشکیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی مکاتبه‌ای با رئیس مجلس، فهرستی از پیشنهادهای اصلاحی برای اعمال در لایحه برنامه هفتم توسعه را ارائه کرد.
لیست تیم‌های خواهان مهدی طارمی هر روز بلند بالاتر از قبل می‌شود.
تیم‌های فرمول یک پیشنهادهای چند میلیارد دلاری را برای فروش جایگاه خود نمی‌پذیرند.
مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن استماع پیشنهادهای بخش خصوصی راهکارها را مورد بررسی قرار داد.
آخرین مهلت برای ارائه پیشنهاد به منظور خرید باشگاه منچستریونایتد به پایان رسید.
وزارت راه و شهرسازی براساس آیین‌نامه پیشنهادی خود، که در هیأت وزیران مصوب شد برنامه اجرایی بستر سازی، ایجاد و توسعه زیست بوم نوآوری،فناوری و کارآفرینی را تدوین و اجرایی می کند.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران پیشنهاد کرد؛ فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
چرا زیدان پیشنهادهای نجومی لیگ انگلیس را رد می‌کند؟
کارگروه مشترک مجلس و سازمان بورس با نامه ای به وزیر اقتصاد پیشنهادها را ارسال کرده است.
اعضای شورای شهر تهران با نگارش نامه‌ای خطاب به سران قوا پیشنهاداتی در رابطه با کنترل بحران آلودگی هوا پایتخت ارائه دادند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای بررسی پیشنهادهای مطرح شده در نشست های قبلی صورت گرفت.
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
باشگاه آث میلان توقع دارد پس از جام جهانی و در ماه ژانویه، پیشنهادهای قابل توجهی را بابت انتقال ستاره پرتغالی اش از تیم های انگلیسی دریافت کند.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، معتقد است که تمامی بازیکنان جدید این تیم پیشنهادهای بهتری از سایر باشگاه‌ها داشتند.
پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی ۱۴۰۱ اعلام شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید پاسخ آمریکا به پیشنهادها و نظرات ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها، «معقول و منطقی» است.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
یک دیپلمات ایرانی مطلع از روند مذاکرات گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
ارائه پیشنهادهای روسیه و ایران به چین و هند و تخفیف در نفت خام صادراتی این کشورها نگرانی‌ها را در مورد آینده صادرات نفت عراق افزایش داده است. عراق ۹۵ درصد بودجه اش وابسته به صادرات نفت است.
بازگشایی مرزهای زمینی برای سفر به عتبات عالیات
عارف غلامی منتظر پیشنهادهای خارجی؛ تمدید استقلال فعلا نه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ