ذبیح پور با گلایه از حکم ضعیف دادگاه در پرونده اول سپیده قلیان گفت: به نظر می‌رسد محکومیت ضعیفی که در شکایت اول برای ایشان صادر شده بود باعث شد که دوباره جسارت پیدا کند و ادعا‌های کذب و داستان سرایی‌های عجیبی را مجدد علیه بنده مطرح کند بدون اینکه متوجه عواقب آن باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی بود در برنامه سلام تهران درباره سوتی «دروازه شرق آسیا» توضیح داد.
ویدویی از زبان آمنه سادات ذبیح پور در رابطه با مکالمه تلفنی با مسیح علینژاد را ببینید.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی است در سوتی عجیبی در گزارش خود کنیا را دروازه شرق آسیا معرفی می کند و جالب آنکه عین مطلب در تلویزیون پخش شده است
آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار معروف صداوسیما ازدواج کرد. این موضوع را برادر این خبرنگار با انتشار یک استوری اطلاع‌رسانی کرد.
آمنه سادات ذبیح پور در باره یادداشت اخیر محمدجواد ظریف توییت زیر را به اشتراک گذاشت.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
مصرف کلسیم در ساعات شب و همراه با وعده غذایی شام، باعث می‌شود که خواب بهتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنیم. ماده کلسیم، حاوی نوعی اسید آمینه به نام تریپتوفان است که به بهبود خواب افراد کمک می‌کند.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.
یکی از مدیران خبرگزاری فارس به انتشار گزارش صداوسیما درباره بولتن‌های خبرساز واکنش نشان داد. و تلویزیون و آمنه سادات ذبیح پور را دروغگو خواند.
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان، با آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی خبرنگاران تحریمی صدا و سیما دیدار کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
اسامی محسن برمهانی، پیمان جبلی، احمد نوروزی، یوسف پورانواری، آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: کودکان دارای پیگیری درمان یا معلول خارج از نوبت به فرزندخواندگی سپرده می‌شوند و مردم می‌توانند در صورت درخواست فرزندخواندگی این کودکان به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۱۱، نام و نام خانوادگی و استان خود را پیامک کنند تا درخواست آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شود.
روز گذشته نوزاد دارای معلولیتی جلوی درِ شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که طبق گفته فاطمه ارزانیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، دست‌نوشته‌ای همراه این نوزاد بوده که در آن نوشته شده بود والدینش شرایط نگهداری او را ندارند.
روز گذشته نوزاد دارای معلولیتی جلوی درِ شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که طبق گفته فاطمه ارزانیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، دست‌نوشته‌ای همراه این نوزاد بوده که در آن نوشته شده بود والدینش شرایط نگهداری او را ندارند.
دیشب گزارشی از آمنه سادات ذبیح‌پور در بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش شد که به ماجرای درگیری بر سر حجاب در اتوبوس و حواشی مربوط به آن می‌پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ