تیم فوتبال گل گهر با گلزنی بازیکنی که فصل گذشته به خاطر غیرقانونی بودنش جنجال ساز شده بود، برابر ملوان به پیروزی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم حضور منتظر محمد در دیدار دوستانه برابر تیم دسته اولی و استوری برادر این بازیکن، ابهامات درخصوص بازیکن عراقی را افزایش داد.
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن قدر ستاره‌های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که اسم آن‌ها را یک تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد.
رای جنجالی بازیکن جعلی: کسر فقط ۳ امتیاز از شمس‌آذر!
باشگاه تراکتور اعلام کرد که بهزاد سلامی و مهدی هاشم‌نژاد به اردوی تیم امید دعوت شده‌اند.
مهاجم جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
فاکوندو مدینا، مدافع آرژانتینی لانس که بابت اظهاراتش پیش از بازی با پاریس جنجال به پا کرده بود، محتوای مکالمه خود با مسی در پایان بازی را فاش کرد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
اخراج کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام حذفی اسپانیا مورد اعتراض باشگاه پالما و سرمربی این تیم قرار گرفت.
هافبک ملی پوش پرسپولیس به دلیل توهین در زمین مسابقه با نساجی مازندران از زمین اخراج شد.
شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۵ گل از سد زارع باتری سنندج گذشت. فاطمه عادلی در این بازی هتریک کرد. اما حرکت او بعداز زدن یکی از گل‌ها سوژه‌ رسانه ها و کاربران اینترنت شد
دیدار حساس تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار می‌شود که فرهاد فخیم بازیکن جدید گیتی امکان بازی مقابل تیم سابق خود را ندارد.
قرار است دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن در پرونده سینا اسدبیگی لایحه جدید ارائه کنند.
کمیته وضعیت به تازگی از طرفین پرونده خواسته است تا بار دیگر لایحه جدیدی را براساس ادعا‌های خود به این کمیته ارسال کنند تا به‌زودی مجدداً جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور طرفین برگزار شود.
یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه کاتالان برنامه‌ریزی برای جذب او را آغاز کرده است.
در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد
آمادگی و تجربه بالای پورعلی‌گنجی در تمرینات، گل محمدی را مجاب کرده به ترکیب خط دفاعی تیمش دست بزند تا پورعلی‌گنجی آماده در تمرینات را وارد ترکیب اصلی پرسپولیس کند.
بازیکن تیم پیکان پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان حضور پیدا کرد.
اریک بابو باگناما بوکوم، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان، مجوز بازی گرفت
کمیته استیناف رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد.
قرارداد باشگاه پرسپولیس با سینا اسدبیگی بدون ایراد و مشکل بوده و ادعا‌هایی که در خصوص این بازیکن و قراردادش با ذوب‌آهن مطرح شده بود، صحیح نیست.
دهنوی با قراردادی سه ساله هدایت یک تیم آذربایجانی را عهده‌دار شده است.
بازیکن تیم استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی جوانان برگشت.
با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.
چهره خبرساز نقل و انتقالات لیگ برتر به تمرینات استقلال برگشته و کارش را دنبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ