یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه با این تیم، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و همه هواداران این تیم را وارد شوک کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
فقط ۴ روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
فقط 4 روز تا اولین بازی فصل پرسپولیس باقی مانده و تیم یحیی نه مهاجم نوک قابلی جذب کرده نه دروازه‌بانی برای رقابت با بیرانوند.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تیم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می‌کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
آقای ساپینتو دوباره در تفکر یحیی گرفتار شد و دربی را خیلی راحت نه در نتیجه، بلکه در فوتبال به پرسپولیس باخت.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند بعد از پیشنهاد یک باشگاه عربستانی را رد کرد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهارنظر درباره شرایط گلزنان فصل جاری این تیم گفت: تمرکز تیمی باعث افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری شده است.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
رسانه‌های کرواسی خبر دادند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان کرواسی انتخاب شده است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.
باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت خود تا حصول نتیجه است در حالی که مجری مورد نظر هنوز بابت شوخی عجیب و توهین به گل محمدی حاضر به عذرخواهی هم نشده است!
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
مهدی عبدی جوان نیمکت نشین پرسپولیس به پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک تیم بزرگ لیگ برتری پاسخ منفی داده است.
استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ملوان را ستود و آن را عالی توصیف کرد.
پس از روشن شدن اینکه عدم فعالیت در فوتبال زنان سرخآبی‌هارا با محرومیت از سوی AFC مواجه نمی‌کند، این موضوع از اولویت این دو باشگاه خارج شد.
کاوه رضایی با عقد قرارداد رسمی به جمع سرخپوشان تبریزی ملحق شد.
«توماس اولسن» مهاجم نروژی بعد از جدایی از تیم شباب الاهلی امارات راهی یک باشگاه نروژی شد.
در واقع نه هواداران پرسپولیس از این انتقال استقبال خواهند کرد و نه یحیی گل محمدی شاگرد سابقش را می‌خواهد. به این ترتیب رمضانی در صورت جدایی از استقلال باید دنبال تیم دیگری بگردد.
با وجود علاقه دیاباته به پیوستن به پرسپولیس، یحیی گل محمدی علاقه‌ای به سبک بازی این مهاجم نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ