علیرضا بیرانوند در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی دروازه خود را سرانجام باز شده دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
شماره 10 تیم ملی فوتبال قرقیزستان برخلاف جریان مسابقه موفق شد در دقیقه 52 گل اول را به ایران بزند.
علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل گل گهر نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد.
من هم در فینال آسیا گل زده‌ام. بحث دربی است. من هم در دربی گل زده‌ام. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و آن یکی هم در بازی قبلی فلان کار را کرده است؛ الان که چی؟
بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.
یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس آمار 231 گل زده و 99 گل خورده، به استقبال بازی با تراکتور می‌رود.
سینا اسدبیگی تنها 11 دقیقه پس از آن که به حریف پنالتی تقدیم کرد، گل اول پرسپولیس را به نام خود نوشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. علیرضا بیرانوند در این نیمه با مهار یک پنالتی پرسپولیس را از گل خوردن نجات داد.
بعد از درگیری ترابی و موسوی در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، بیرانوند و گل محمدی در پایان بازی به سراغ مدافع حریف رفتند و در این خصوص گلایه خود را مطرح کردند.
علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس توانست پنالتی پورعلی بازیکن گل گهر سیرجان را مهار کند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
علیرضا بیرانوند در روز استفاده از ماسک محافظ، دو گل خورد.
برخلاف انتظار با توجه به بازی تماشایی ایران مقابل ولز این آمریکا بود که بعد از میدان‌داری در نیمه اول، گل برتری را به ثمر رساند.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشید. او در بازی مقابل اسپانیا سیو‌های متوالی خوبی انجام داد و تنها یک گل تصادفی از دیه‌گو کاستا خورد. او توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را هم بگیرد
بیرانوند: بعداز گل ما دیگر بازیکنان مس زمین نیفتادند
علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. یحیی بازهم با کمترین موقعیت گل با حداقل گل برنده میدان شد
مهاجم اسبق پرسپولیس در دومین تلاش جدی خود برای دستیابی به گل مقابل سرخپوشان، توانست بیرانوند را ناکام کند.
علیرضا بیرانوند در ۵ بازی پرسولیس تنها در یک بازی برابر تیم هوادار تهران گل خورده است و حامد لک تنها در یک بازی برابر تیم فوتبال نساجی قائمشهر گل دریافت کرده است.
علیرضا بیرانوند در اراک و در مصاف با آلومینیوم هم دروازه اش را بسته نگه داشت تا زمان بسته ماندن دروازه اش به 270 دقیقه برسد.
منابع عراقی از تظاهرات گسترده حامیان هیئت هماهنگی در بغداد و شعارهایی که آنها سر می دهند، خبر دادند.
یک بار گفتم گلرهای باشگاه پرسپولیس را به من بسپارید اگر درست نشد مرا دار بزنید. حالا با من مشکل دارید اما پرسپولیس در تاریخ خود چند دروازه بان فوق العاده داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ