حسین کنعانی حالا خود را به عنوان کاشته‌زن ترکیب پرسپولیس به حریفان می‌شناساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
پس از گل علی نعمتی، حسین کنعانی به سمت او رفت تا هم‌تیمی خود را تحسین کند.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند .
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
کنعانی گفت: گفتگو‌های ایران با کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی ادامه دارد و اخیرا هم مقامات سئول وعده‌های مثبتی را به ما دادند و امید است شاهد عملیاتی کردن آن‌ها باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه در آغاز نشست خبری خود با خبرنگاران با بالا بردن قرآن، بار دیگر اهانت‌های اخیر صورت گرفته به قرآن کریم را محکوم کرد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: در خبر‌ها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند، اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست‌وزیر آن است.
حسین کنعانی مدافع جدید تیم پرسپولیس در فصل جاری با پیراهن شماره شش بازی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
بر اساس گفته آقای کنعانی که "مشارکت بالا نشانه پیروزی مردم‌سالاری در ترکیه است" چنانچه در جایی دیگر مشارکت به خاطر قلع‌و‌قمع کاندیداها یا احساس بی‌اثری مشارکت در انتخابات یا بی‌قدرتی منتخبان پایین آمده باشد، نشانه چیست؟
آقای ناصر کنعانی گفت: روابط ایران با کشورهای عربی منطقه در یک روند صعودی قرار گرفته است.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
پرسپولیس در لیگ بیستم دربی را برد و در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی قرار گرفت.
ناصر کنعانی گفت: چندی پیش نیز شاهد دعوت پادشاه عربستان از آقای رئیس‌جمهور برای سفر به این کشور بودیم که آقای رئیس جمهور به صورت مکتوب پاسخ این دعوت را دادند و آقای رئیسی نیز از پادشاه عربستان برای سفر به تهران دعوت به عمل آوردند.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
کنعانی تصریح کرد: سفر آقای گروسی به تهران هم ادامه مسیر دیپلماسی برای ایجاد مسیر بهتر و نزدیکتر جهت حل و فصل برخی اختلاف نظر‌های فنی و تکنیکی در مناسبات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که خوشبختانه به تفاهم‌های خوبی هم منجر شد و امیدوار هستیم که در صورت تکمیل این روند و اقدامات مسئولانه‌ی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی زمینه برای حل و فصل اختلافات فنی فراهم شود.
نام دو بازیکن ایرانی از تیم‌های السیلیه و الاهلی در جمع برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر به چشم می‌خورد.
ملی‌پوش ایرانی الاهلی با یک پنالتی مطمئن دروازه ام‌صلال را باز کرد و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت 4 گل در 7 هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.
حسین کنعانی مقدم گفت: متاسفانه قانونی که آقای احمدی‌نژاد مصوب و ابلاغ کرد کاملاً با آنچه قرار بود اجرا شود، متفاوت بود. آنچه که احمدی نژاد ابلاغ کرد یک وظیفه مشخص برای نیروی انتظامی مد نظر قرار داده بود. یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده پلیس گذاشت.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: در گذشته که آقای خاتمی بحث آشتی ملی را مطرح کرد، من مخالف این طرح بودم. معتقدم ما با جریانات سیاسی قهر نیستیم، مساله ما این است که نمی‌خواهیم با هم گفتگو کنیم. من حاضرم گفتگو و مناظره سیاسی بگذارم، آقای اژه‌ای هم بیایند و در موضوع جرم سیاسی صحبت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ