رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان با شناسایی دقیق بسترهای فساد دست صاحبان نفوذ را از حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کوتاه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.
سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قرارداد‌های باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.
پس از باشگاه سپاهان، حالا سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادها، در ساختمان باشگاه های لیگ برتری مستقر می کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بارسلونا به دلیل پرداخت پول به نایب رییس کمیته داوران فوتبال اسپانیا مقصر شناخته شده و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود.
بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
یوفا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که به خاطر پرونده نگریرا، تحقیقات رسمی خود را شروع کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از نظارت‌ بر عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست گزارش‌ها پیرامون عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به سامانه ۱۳۶ اعلام کنند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که ما به تعامل و همکاری‌های خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه میدهیم، گفت: همواره به این موضوع توجه داریم که از تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری مان با آژانس جلوگیری شود و همواره از این موضوع جلوگیری می‌کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
یک سخنگوی آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی از سفر بازرسان فنی این نهاد به ایران در یکشنبه هفته آتی خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد شواهدی از تلاش اوکراین برای بکارگیری بمب کثیف وجود ندارد.
مدیرکل آژانس اتمی اعلام کرد که بازرسان این سازمان برای بررسی ادعای روسیه درباره احتمال توسل اوکراین به بمب رادیواکتیو، از دو تأسیسات این کشور سرکشی خواهند کرد.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور تصرف اراضی، تغییر کاربری، صدور مجوزهای بی‌اساس از سوی شهرداری‌ها و… را از مهم‌ترین مسائل مبتلابه استان‌ها دانست و از بازرسان خواست روی این موضوعات تمرکز کنند.
وزیر جهاد کشاورزی از بازرسین این وزارتخانه خواست تا به سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها سرکشی کنند.
وزیر جهاد کشاورزی از بازرسین این وزارتخانه خواست تا از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها سرکشی کنند.
بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باقیمانده در نیروگاه زاپروژیا، ششم سپتامبر(۱۵شهریور) این نیروگاه را ترک خواهند کرد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: با وجود حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در منطقه، اوکراین دست از تحرک آفرینی در اطراف نیروگاه زاپروژیا برنمی دارد.
بنا به اعلام یک دیپلمات روس، آژانس بین المللی انرژی اتمی قصد دارد ماموریت خود در نیروگاه اتمی زاپروژیا را دائمی کند.
دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از استقرار بازرسان این وزارتخانه در پایانه‌های مرزی، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافری کلانشهرها خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ