مدیرکل حوزه ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و مدیرکل سابق زندان‌های استان تهران، درباره اشتغال زندانیان گفت: پرداخت حقوق و دستمزد زندانیان با توجه به شرایط کارگاه‌های زندان در شورای اشتغال سازمان زندان‌ها تعیین می‌شود و در‌نهایت میزان آن به حدی خواهد بود که آن‌ها بتوانند خانواده‌های خود در بیرون از زندان را تأمین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هدف اصلی از تبادل زندانی بین ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خود را که در زندان هستند آزاد کنیم.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
کاظم دارابی زندانی آزاد شده از آلمان گفت: پنج سال اول حبسم، در انفرادی بودم، شکنجه سفید آلمانی‌ها این بود که موقع ملاقات با خانواده‌ام، اجازه نمی‌دادند آنها را حتی لمس کنم و ببوسم.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز تصریح کرد: زندان گوانتانامو نمونه‌ای کوچک از حقوق بشر آمریکا است؛ لذا واشنگتن باید عذرخواهی کند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت: اسدی تا ساعاتی دیگر در تهران خواهد بود.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت:اسدی تا ساعاتی دیگر در تهران خواهد بود.
یک روحانی زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر این کشور اعتصاب غذا کرد.
یک زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر در این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس دست به اعتصاب غذا زد.
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.
ستاد حقوق بشر ضمن این که حق شکایت از سوی آنانی که بر این باورند مورد آزار قرار گرفته اند را به رسمیت می‌شناسد، همزمان حق شکایت از افرادی که بدون مستندات مبادرت به شایعه پراکنی می‌کنند را برای کارکنان سازمان زندان‌ها و یا عوامل مجری قانون به عنوان ضابط قضایی نیز به رسمیت می‌شناسد.
سرپرست معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۳ زندانی را به کشور بازگشته‌اند.
دامغان- معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی ضمن تأکید بر عزم جدی این سازمان در دفاع از حقوق عامه، از انهدام باند ارتشا و فرار مالیاتی در دامغان خبر داد.
یک نهاد حقوق بشری در بیانیه ای از صدور حکم اعدام برای ۱۵ زندانی آزادی بیان در عربستان خبر داد که شمار افراد در معرض اعدام در این کشور را به ۵۳ نفر می رساند.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
بنا بر اعلام کمیته نروژی نوبل از اسلو، امسال «آلس بیالیاتسکی»، وکیل حقوق بشری از بلاروس که در کشورش زندانی است، سازمان حقوق بشری «یادبود» از روسیه و سازمان حقوق بشری اوکراینی «مرکز آزادی‌های مدنی» به عنوان برندگان جایزه صلح نوبل اعلام شدند.
کمیته حقوق بشر سوریه تصریح کرد که مقامات یونانی، پناهندگان سوری را شکنجه و زندانی می کنند و این با تعهدات حقوق بین المللی در تناقض آشکار است.
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری با اعلام این خبر گفت: ۶ نفر از ایرانیانی که در ارمنستان به علت همراه داشتن موادمخدر و انواع قرص‎های ممنوعه زندانی بودند، به کشور منتقل شدند.
فخرالسادات محتشمی پور نوشت: از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی‌ها و بی خبری‌های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم.
جبهه اصلاحات طی نامه ای به اژه ای رئیس قوه قضائیه خواهان رعایت قانون و حقوق شهروندی مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی شد که بیش از یک ماه است در زندان انفرادی نکهداری می شود و در اعتراض اقدام به روزه گرفتن کرده است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی بحث حقوق بشر ابزاری را دستاویز غرب برای فشار بر ایران دانست و گفت: دشمنان از هیچ تلاش و دسیسه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کنند.
محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت: در اجرای احکام از هجمه‌های حقوق بشری واهمه نداریم اما توجه به رافت‌ اسلامی و سرنوشت یک زندانی دغدغه من است.
پانزده نهاد حقوق بشری بین المللی از آل خلیفه خواستند که زندانی سیاسی بحرینی، را فورا و بدون قید و شرط آزاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ