پلیس کانادا اعلام کرد که حملات با چاقو در ساسکاچوان ۱۰ کشته و ۱۵ مجروح بر جای گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش‌ها، در پی حمله فردی با چاقو به چندین نفر در نزدیکی پایتخت کره جنوبی، دست کم یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند در پی حمله فردی مسلح به جمعیت حاضر در ایستگاه مترو پایتخت این کشور ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های چینی اعلام کردند در پی وقوع چاقوکشی در یک مهدکودک در جنوب‌شرقی این کشور دست‌کم ۶ نفر کشته شدند.
شنیده می شود در تمرین نفت آبادان اتفاقات عجیبی رخ داده است
یک مرد جوان که با چاقو قصد حمله به یک دختر جوان در فروشگاه داشت؛ با برخورد شجاعانه دختر روبرو شد.
طبق گزارش مقامات، روز چهارشنبه، یک فرد مهاجم با چاقو به بیمارستان مرکزی میدلسکس در شمال لندن حمله کرد و دو نفر مورد ضربات چاقو قرار گرفتند.
کینسی پرومس، مهاجم سابق آژاکس و تیم ملی هلند، به اتهام ضرب و جرح با چاقو به 18 ماه زندان محکوم شد.
تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
حمله فردی با سلاح سرد به یک مهد کودک در لهستان، ۱۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.
در یکی از مسابقات محلی در برزیل داور مسابقه پس از اعتراض بازیکنان با چاقو یکی از آنها را زد.
چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در متروی بروکسل به زخمی شدن سه نفر منجر گردید.
در یک مسابقه فوتبال در رقابتهای دسته دوم منطقه‌ای اسپانیا فردی با چاقو به زمین وارد شده و به یک مربی و سه فوتبالیست حمله کرد که باعث زخمی شدن شدید این مربی شد.
در یک مسابقه فوتبال در رقابتهای دسته دوم منطقه‌ای اسپانیا فردی با چاقو به زمین وارد شده و به یک مربی و سه فوتبالیست حمله کرد که باعث زخمی شدن شدید این مربی شد.
جلیلی گفت: دشمن اذعان می‌کند که همه این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده و در فشار اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، دشمنی که از موشک استفاده می‌کرد هم اکنون به سوی چاقوکشی رفته که نشان دهنده استیصال آن است.
مسابقات کشتی قهرمانی استان برای معرفی نفرات شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمان کشوری کشتی آزاد با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی در چند شهر پیگیری شد.
عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
سخنگوی پلیس لندن از چاقوکشی در لندن و زخمی شدن دو افسر پلیس خبر داد.
دو نفر در ایستگاه متروی مرکز مترو واشنگتن بر اثر حمله با چاقو به شدت زخمی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین نیز درباره علت این حادثه گفت: این نزاع دست جمعی میان ۶ تن از سرنشینان یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه موتور سیکلت رخ داد.
برخی رسانه‌ها از وقوع یک حادثه چاقوکشی در فرودگاه شارل دوگل پاریس خبر می‌دهند.
ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!
زن گفت: من که در آشپزخانه درحال پوست کردن سیب زمینی و بادمجان بودم چاقو به دست به پذیرایی آمدم و در حالی که دستم را به عنوان هشدار تکان می‌دادم مانند خیلی از مادران دیگر به پسرم گفتم اگر یک بار دیگر خواهرت را اذیت کنی، تو را می‌کشم و ادامه دادم تو به طرفداری از پدرت تا این اندازه مرا اذیت می‌کنی درحالی که من تو را به دنیا آورده ام.
قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ