کینسی پرومس، مهاجم سابق آژاکس و تیم ملی هلند، به اتهام ضرب و جرح با چاقو به 18 ماه زندان محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابین گوزنس با انتشار متنی احساسی از اینتری‌ها که 18 ماه در جمع آنها بود، تشکر کرد.
دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از صبح فردا (چهارشنبه - 18 مرداد ماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
راسموس هویلند، مهاجم جدید منچستریونایتد، یکی دیگر از آن مثال‌های معروف تلاش و پشتکار است که طی تنها 18 ماه مسیر حرفه‌ای متفاوتی را دنبال کرده است.
با تشدید اعتراضات،رهبر جریان اپوزیسیون در کنست رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی خواستار مسکوت گذاشتن لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو به مدت 18 ماه برای از سرگیری مذاکرات برای اصلاح آن شد.
میکائیل ایمر تنیسور سوئدی 18 ماه از مسابقات بین‌المللی محروم شد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در پاسخ به یک هوادار به دشواری‌های عجیب و غریبی که در 18 ماه اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت مردم فراموش می‌کنند چه بر او گذشته است.
در ترکیب پرسولیس بازیکنانی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، علی نعمتی و سروش رفیعی هفت بازیکنی محسوب می‌شوند که تجربه گلزنی در دربی را مزه کرده‌اند.
پل گاسکوئین همچنان یکی از عجیب ترین شخصیت های فوتبالی دنیا محسوب می شود.
تعداد زیادی از سهامداران منتظر قفل بازگشایی بانک آینده هستند تا پس از 18 ماه بتوانند این دارایی بلوکه شده را بفروشند یا تصمیم دیگری برای سهم بگیرند.
در بخشی از تمرین سرخ‌ها سه کاپیتان پرسپولیس کنار مرتضی پورعلی‌گنجی آیتم‌های استقامتی را پشت سر گذاشتند.
زاکانی که با لقب تانک اصولگرایان و در حالی که تجربه‌اش در مدیریت شهری صفر بود؛ بدون داشتن تحصیلات و ویژگی‌های قانونی مرتبط، در 18 ماه گذشته بر مسند شهرداری تهران نشسته اما انگار آنچه برایش جذابیتی ندارد، مسئولیت‌های خدمات شهری پایتخت است. منبع: خبرآنلاین
پس از بازسازی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی تعداد تشک‌های خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از 5 تشک به 10 تشک ارتقاء یافت.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی گفت: اگر کسی کشف حجاب کرده است اما هنوز حاضر است با حجاب در یک فیلم حضور داشته باشد قطعاً قرار نیست ما مانع او بشویم... فیلم سینمایی «گل های باوارده» که در روز سه شنبه 18 بهمن با وجود حضور وزرای فرهنگ و نفت اکران نشد و یک وضعیت عجیب در کاخ جشنواره با نمایش یک فیلم در روز را رقم زد، روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در سانس چهارم اکران می‌شود.
رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند که رم پیشنهاد لیدز برای به خدمت گرفتن نیکولو زانیولو را رد کرده است و ممکن است این بازیکن در 18 ماه پایانی قراردادش با جالوروسی روی سکوها بنشیند.
طبق اعلام مدیرورزشی دورتموند، باشگاه پیشنهاد جذابی به موکوکو ارائه کرده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خبر داد.
بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
مسابقات انفرادی رنکینگ کشوری پسران در اسلحه اپه در رده سنی جوانان، جمعه، 18 آذر ماه در سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان از 18 آذر ماه آغاز می‌شود.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان از بیست و هشتم آبان ماه وارد اردوی تیم ملی می‌شوند.
خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغایت 29 شهریور ماه در طرح اربعین حسینی (ع)، خدمات امدادی به تمامی خودروهای تولیدی خود را در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی ارائه می دهد.
مسابقات کاپ روئینگ آسیا از (جمعه - 18 شهریور ماه) در دریاچه آزادی آغاز شد و تا روز یکشنبه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.
بازگشت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از اتفاقات ویژه انتخابات هشتم شهریورماه 1401 فدراسیون فوتبال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ