کاربرد عجیب از تیکه کلام‌های بچه در برنامه مهمونی را که راننده خودروی سمند به صورت پشت‌نویس از آن بهره برده است را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درگیری در یک رستوران در آمریکا، چند مرد که با یکدیگر درگیر شده بودند در اتفاقی عجیب یکی از آن‌ها با ضربه پشت دست از پا در آمد.
متخصص پوست و مو گفت: راه حل درمانی موخوره، پرهیز از عوامل آسیب رسان و استفاده از ماسک و روغن‌های طبیعی در داخل حمام و پس ار شستشوی موهاست.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
راننده ناشی که بدون توقف رانندگی کرد و حادثه‌ای باخسارت بالا ایجاد کرد. منبع: خبرفوری
صحرای کالاهاری، منطقه‌ای به وسعت تقریبی ۹۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد، که حدودا بیشتر از چهار برابر مساحت بریتانیا است. صحرای کالاهاری، بزرگ ترین جریان شن و ماسه روان در دنیا را دارد، که به سمت غرب حرکت می‌کند تا به صحرای نامیب برسد. منبع: خبرگزاری دانشجو
استاندار البرز علت انسداد سد چالوس را گل‌ولای در پایین‌دست رودخانه کرج عنوان کرده بود و تاکید داشت که ‌این گل‌ولای در سد ته‌نشین شده و جلوی سرعت آب را گرفته و تا لبه رودخانه بالا آمده است.‌ در فیلمی که مشاهده می‌کنید انسداد رودخانه پشت سد کرج بر اثر سیل هفته گذشته را به وضوح نشان می‌دهد. منبع: تسنیم
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
این حرکت موتور‌ها پشت کامیون‌ها مخصوصا در زمستان برای کمتر برخورد کردن باد سرد به موتور سوار است که این کار بسیار خطرناک است، چون با کوچکترین ترمز کامیون موتور سوار کشته میشود.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
دمنوش‌ها بسته به گیاهان به کار رفته در آن‌ها برای حل مشکلات خاصی از بدن به کار می‌رود. درمان خلط پشت حلق، سردی بدن، چاقی شکم و پهلو با دمنوش گل گاوزبان ممکن است. کافی است مقداری گل گاوزبان را با دارچین و به لیمو مخلوط کرده و روی آن آب جوش بریزید؛ اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم بکشد. هر روز این دمنوش را به مدت ۶۰ روز به عنوان میان وعده صبح‌ها می‌نوشید.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
تیم خبرنگاران فرانسوی از یک حمله موشکی در کراماتورسک اوکراین جان سالم به در برد.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
معاون سازمان ثبت احوال گفت: یک رمز پشت کارت ملی است. با این رمز امکان ورود به سیستم ثبت احوال وجود دارد.
ویدیویی عجیب از حرکت مخاطره‌آمیز و لایی‌کشیدن توسط سواری زانتیا که باعث واژگونی این خودرو شد را ببینید.
مسیح علی‌نژاد که فعالیت‌های تحریم‌طلبانه زیادی علیه ایران داشته، چهارشنبه‌شب طی دادخواستی به فیفا، خواستار «اخراج» تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی شد!
افشاگری پژمان جمشیدی از پشت پرده مدیر شدن یک سپاهانی در فدراسیون فوتبال را ببینید
ازدحام جمعیت در پشت مرز‌ها همزمان با آغاز موج جدید عزیمت زائران، ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه به اوج خود رسیده، به‌گونه‌ای که امکان تردد از گیت‌ها وجود ندارد و جمعیت با خطر گرما‌زدگی مواجه است.
فرهنگ سازی‌های غلط توسط بلاگرهای مذهبی این روزهای اینستاگرام که در این ویدیو به برخی حقایق زندگی آن ها پرده شده است. منبع: فارس
حریف مراکشی من، حریف خوب و نامداری بود و حریف ترک من، قهرمان جهان بود. حریف ازبک که شکست دادم دارنده طلای آسیا و رنک یک جهان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ