در پی درگیری در یک رستوران در آمریکا، چند مرد که با یکدیگر درگیر شده بودند در اتفاقی عجیب یکی از آن‌ها با ضربه پشت دست از پا در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
در این مطلب ویدئویی از ضربه فنی شدن جالب گربه از کبوتر را ببینید.
پلیس لس‌آنجلس در حین تعقیب یک هایلوکس فراری، ضربه‌ای حساب شده به متهم گریز پلیسی هیجان‌انگیز را در لس‌آنجلس مشاهده کنید.
گاو وحشی که همراه با کشیدن یک مرد وارد تصویر دوربین های یک منزل مسکونی شد تمام تلاش خود را برای زخمی کردن او کرد سپس از منطقه خارج شد./خبرفوری
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
نسخه صحرایی هاکی نیازمند دقت و تسلط در کنترل، پاس دادن و ضربه زدن به توپ، در میان گرد و غباری است که زیر پای برهنه بازیکنان پخش شده است.
فیلمی از ضربه یک ماهی به سر یکی از بازدیدکنندگان و بیهوشی آن فرد را مشاهده می کنید.
در یک مسابقه کشتی نوجوانان کشتی گیر دوبنده آبی پس از شکست با ضربه مشت سنگین حریف را نقش زمین کرد. این مسابقه با پیروزی کشتی گیر دوبنده قرمز به پایان رسید بود و هنگامی که او دست خود را به سمت رقیب دراز کرد با ضربه مشتی او روی زمین افتاد.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
یک پسر بچه در موقع زدن ضربه پنالتی از ترفند جالبی استفاده کرد.
یک کلیپ ویدئویی در حال پخش، ورزشگاه عجیبی در گواتمالا را نشان می‌دهد که در آن ضربه کرنر از بالای تپه‌ای کوچک در گوشه ورزشگاه زده می‌شود. به نظر می‌رسد اشتیاق بازیکنان به بازی مانعی برای حضور در یک ورزشگاه ناهموار نبوده است.
محمد محبی در دقیقه ۸ اولین گل دیدار استقلال و هوادار را به ثمر رساند.
در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.
گل زیبای سروش رفیعی بازیکن کنونی پرسپولیس و سابق سپاهان مقابل الدحیل قطر از روی ضربه ایستگاهی زیباترین گل لیگ قهرمانان شد.
پلیس در حال تعقیب و گریز یک کیف قاپ بود که مرد رهگذر با یک ضربه پا مجرم را به زمین انداخته و نیرو‌های پلیس او را می‌گیرند. این ویدیو مربوط به ایران نیست.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
ضربه پنالتی عجیب یک مهاجم در لیگ دو پرتغال در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.
ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که در آن سه مأمور پلیس آمریکا به صورت وحشیانه یک نفر را در ایالت آرکانزاس ضرب و جرح قرار می‌دهند، بار دیگر افکار عمومی این کشور را جریحه‌دار کرد.
شیوا جهانگیری، هیراتی از کشور کامرون را در همان سه ثانیه اول ضربه فنی و ایپون کرد .
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ