شادی بعد از گل استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا، بعد از گلی که تیمش مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد جلوداریان با شادی پس از امتیازش در بازی دیشب والیبال ایران برابر ایتالیا به چهره اول شبکه‌های اجتماعی در بعد ورزشی تبدیل شد.
محمدحسین مرادمند تصورش را نمی‌کرد که او در شادی پس از این گل، دچار آسیب دیدگی شده و در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه تعویض شد.
محمدحسین مرادمند پس از شادی گل بازیکنان استقلال، مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.
آبادان- بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از بقا در لیگ برتر با حضور در نشست خبری سرمربی خود را خیس آب کردند.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
کریستوفر انکونکو، بازیکن تیم لایپزیش، امشب شادی گل جالبش را مقابل هوفنهایم تکرار کرد.
حرکات عجیب یک بازیکن پس از ثمر رسیدن گل در لیگ فوتبال برزیل را مشاهده می‌کنید.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید برای باشگاه آرسنال به دلیل شادی‌‌های عجیب و غریب بازیکنانش بعد از پیروزی مقابل بورنموث در دقیقه 97 مسابقه بین دو تیم پرونده‌ای انضباطی تشکیل شده است.
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
همسر «اِنر والنسیا» راز شادی پس از گل این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال هلند را فاش کرد.
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
شادی عجیب و متفاوت سردار آزمون با کی‌روش بعد از گل دوم ایران به ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
سرمربی تاتنهام در واکنش به تصمیم عجیب داور هلندی به شدت از کوره در رفت و جریمه او کارت قرمز بود.
جیدون سانچو، ستاره منچستریونایتد، پس از گلی که دیشب به ثمر رساند شادی عجیبی را به نمایش گذاشت.
مسجدسلیمان- تیم پرسپولیس تهران در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، پس از گلزنی در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم، خوشحالی عجیبی را به نمایش گذاشت.
یورگن لوکادیا که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد تصاویری از شادی پس از گلش را با یک جمله قابل تامل منتشر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، یاگو کاریلو ریبیرو مهاجم تیم فوتبال پورتیموننسه را به دلیل شادی پس از گلش مجازات کرد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ