اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
به نظر می‌رسد استیون جرارد، سرمربی انگلیسی به لیگ عربستان نزدیک شده و این اتفاق ستاره‌های زیادی را در سراسر جهان به لیگ روشن جذب می‌کند.
مدافع سابق پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به چهار سال قبل تجربه می‌کند و در اردوی تیم ملی حضور دارد.
عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، گروه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه‌طلبی‌های الاحمر توصیف کرد.
هنوز مشخص نیست که تورنمنت کافا چه زمانی و با حضور کدام تیمها برگزار خواهد شد.
یحیی که این فصل مردان جدیدی را در کنار خود می‌بیند، با روحیه تازه خود توانسته تیمش را دوباره در کورس قرار دهد و شانس دبل قهرمانی را برای خود نگه دارد؛ کاری که برانکو موفق به انجامش شد و حالا گل‌محمدی در صورت دستیابی به آن، موفق‌ترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر ایران خواهد شد.
آمار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باورنکردنی است و حالا او تبدیل به مهمترین تهدید برای رکوردهای برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی شده است.
در یک بازی پرهیجان و پرحادثه، تیم ملی عراق با پیروزی سه بر دو مقابل عمان، به مقام قهرمانی جام خلیج فارس رسید.
تیم ملی عمان با گل دقایق آخر مقابل عراق بازنده دیدار فینال جام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نبود.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان می‌گوید تیمش می تواند از سد عربستان عبور کند و به مرحله نیمه نهایی خلیج فارس راه یابد و انتظار دارد در فینال به مصاف عراق برود.
سرمربی سابق تیم‌های ملی کرواسی و فنلاند یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی فوتسال ایران و حضور در کادر فنی وحید شمسایی است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس نظر جالبی در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی دارد.
مصدومیت‌های اخیر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی یادآور اتفاقاتی است که در سال ۲۰۰۶ برای تیم برانکو ایوانکوویچ افتاد و نتایج تیم ملی در جام جهانی را تحت تاثیر قرار داد.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
یک سایت کروات از آخرین شرایط حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران نوشت و اظهارنظر‌هایی تازه از برانکو درباره حضور احتمالی او به جای اسکوچیچ را منتشر کرده است.
برانکو اعلام کرد: تیم ملی عمان اردوی خود را ۱۱ سپتامبر شروع می‌کند و ما مشغول آماده سازی خود برای برگزاری این اردو هستیم.
بعضی از رسانه‌های عمانی از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی فوتبال عمان خبر داده‌اند اما این مربی در گفتگویی بر ادامه حضورش در این تیم تاکید و جدایی‌اش را از عمان تکذیب کرد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
برانکو ایوانکوویچ همچنان تنها مربی کروات است که در جام جهانی هدایت یک تیم ملی دیگر غیر از کرواسی را بر عهده داشته است. او سه بار در لیگ اروپا هدایت دینامو را بر عهده داشت، او پنج عنوان قهرمانی در سه کشور کرواسی، چین و ایران دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مالخر تبعه خارجی باند گوشی قاپ‌های خشن را هدایت می‌کرد/ راننده تاکسی کیف ۵ میلیاردی را به صاحبش رساند/ پیگیری قضایی پرونده مرگ پسر نوجوان در شهربازی/ کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب‌های بانکی/ میهمانی مرگبار در آرایشگاه/ خوابی که با نجات یک جان تعبیر شد/ وحشت آفرینی زورگیران با خنجر‌های خون آلود!/ زمین دختر ۴ ساله را بلعید
تیم ملی بیشتر از کی‌روش و برانکو ، اتحاد می‌خواهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ