دومین نماینده ایران در رقابتهای گرندپری فرانسه با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتها کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد مبارزه با موادمخدر و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت پیشگیری از اعتیاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش در‌ها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در فصل تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد، به همین دلیل به رانندگان خودرو‌های مختلف توصیه و تاکید می‌شود بلافاصله پس از سوار شدن به خودرو کولر آن را روشن نکنند.
جشن آئینی و سنتی طلب باران با عنوان «چومچه خاتون» در شهر گیوی از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل برگزار شد.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
دکتر فاطمه نوروزیان عنوان کرد: ۹ نفر از دانش آموزان نیز در محل با ارائه خدمات بصورت سرپایی به حالت عادی بازگشته اند. عوامل درمانی در بیمارستان بیشتر ترس و شوک را دلیل اضطراب و نگرانی شدید دانش آموزان عنوان می‌کنند و افراد منتقل شده به بیمارستان دچار کمبود اکسیژن در خون نیستند و سطح اکسیژن خون آن‌ها وضعیتی طبیعی دارد و حال عمومی آن‌ها نیز خوب است.
این رویکرد خشم شماری از فیلمسازان مستقل و بخش کنندگان ایرانی را در پی داشت، چرا که متکی به نگرشی کور نسبت به سینمای ایران بود؛ نگرشی که اگر قرار بود سی سال پیش اساس کار جشنواره‌های بین المللی قرار بگیرد، حتی عباس کیارستمی نیز پشت در جشنواره‌های بین المللی باقی می‌ماند ! در عوض فیلم‌های دارای مضمون مرتبط با ایران انتخاب شده بود که به واسطه ساختار فنی ضعیف، با وجود گارد سیاسی جشنواره، باز هم به بخش مسابقه اصلی راه نیافتند
نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسمومیت ۱۰۰ دانش آموز در اردبیل طی امروز تاکید کرد: نهادهای مرتبط باید پاسخگو باشند و به مردم گزارش لازم را ارائه دهند.
روایتی متفاوت از انهدام ناوچه پیشرفته اسرائیلی با موشک‌های نور و کوثر در مستند سلاح ایرانی را مشاهده کنید.
کوثر - دقایقی پیش ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران شهرستان کوثر در حال پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر تردد هستند.
پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده است و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات می توانند، بازیکنان جدیدی بخدمت بگیرند.
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: از ۱۴۰ نفر زنان آزاد شده در سنوات پیشین، ۱۱۰ نفر در مراکزی که توسط شهرداری آماده شده مشغول به کار شده اند.
شهردار منطقه ۸ تهران از راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی کوثر در این منطقه با ظرفیت اشتغال بیش از ۵۰ نفر از زنان زندانی رای باز خبر داد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بانوانی که در زندان‌ها حضور داشتند به شرط اشتغال در مراکز توانمندسازی کوثر توانستند از زندان آزاد شدند.
فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان کوثر را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.
رقابت های لیگ بانوان باشگاههای کشور از ۱۹ مهرماه با حضور ۱۷ تیم در سالن خانه تکواندو آغاز می شود.
کوثر اساسه با شکست مقابل نیکا کلپاک از کرواسی، از دور رقابت های گرندپری تکواندوی پاریس کنار رفت.
پیگیری و تصویب «تناسبی شدن» انتخابات مجلس، نه تنها ایرادهای اساسی وضعیت موجود را برطرف نمی‌کند، بلکه به دلیل مغایرت با سیاست‌های کلی انتخابات فرصت محدود مجلس برای اصلاح را می‌گیرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
ماموریت کوثر ؛ مشارکت علمی و توسعه مزیت‌ها
سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ