درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج گفت: مشکل سامانه سماح از دیروز به دلایل مشکلات فنی و به روز رسانی سیستم است.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است اختلال در یکی از مراکز زیرساخت رخ داده بود که برطرف شده و کلیه ارتباطات پایدار است.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که امروز (۸ تیر) برای بار دوم به نمایشگاه الکامپ رفته بود در پاسخ به خبرنگاران در مورد کندی اینترنت گفته که «شرایط اینترنت رو به بهبود است». او در ادامه به پروژه فیبر نوری و «سرعت‌های چند صد مگابیتی» اشاره کرده است.
اختلال خواب شیفت کاری (SWSD) نوعی اختلال خواب مرتبط با ریتم شبانه روزی است که می تواند افرادی را که در ساعات غیر معمول مانند شیفت های شبانه کار می کنند تحت تاثیر قرار دهد.
موشک آریان ۵ اروپا قرار بود برای آخرین بار روز گذشته از مقر فضایی در گینه فرانسوی به فضا پرتاب شود اما برنامه این عملیات تغییر کرد، قرار بود این موشک ۲ماهواره برای آلمان وفرانسه به فضا ببرد.
سایت بلیت فروشی دربی 101 با اختلال رو به رو شد
نرم افزار اسنپ و تپسی با اختلال عمده مواجه شده و خدمات نمی‌دهد.
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر امروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.
به گفته محققان، سلول‌های چربی می‌توانند پاسخ التهابی را تحریک کرده و اختلال عملکرد سلول‌های ایمنی را تقویت کنند. این فرایند می‌تواند منجر به بیماری‌های قلبی عروقی مانند سکته مغزی، بیماری‌های متابولیک مانند دیابت نوع ۲ و برخی سرطان‌ها شود.
بنابراین به والدین توصیه می شود،اولا از برچسب زدن به کودکان تان خودداری کنید.اما در صورتی که علایم و نشانه هایی در این خصوص مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کرده و در صورت تشخیص قطعی اختلال،از پزشک مشورت بگیرید
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
خرامید رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:سکوهای گپ، آیگپ، سروش پلاس و شبکه‌های اجتماعی ویراستی و روبیکا هم از ساعت‌های گذشته کار خود را طبق روال انجام می‌دهند.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از اختلال در سامانه پرداخت «وام ازدواج» بانک مرکزی خبر داد و گفت: در حال پیگیری رفع این مشکل هستیم.
اختلال سراسری در اینترنت کشور برای چندمین بار است که در طول ماه‌های گذشته رخ می‌دهد.
پس از ایجاد اختلالی در انتقال داده های جونو به زمین، اکنون این فرایند از سر گرفته شده و فضاپیما مشغول احیای حافظه خود است. این فضاپیما دور سیاره مشتری مدار می زند.
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
ید سطح تیروئید را حفظ و با از بین بردن سموم از طریق تعریق به سم زدایی بدن کمک می‌کند. عرق کردن همچنین به هیدراته ماندن پوست کمک می‌کند. تعریق بخش مهمی از فرآیند طبیعی بدن است و کمبود ید باعث اختلال در آن و تجمع سموم در بدن می‌شود.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ