سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد که این مهلت شامل بهره مندی از معافیت های مالیاتی نیز می شود.
نماینده های امیر قطر دیروز وارد پاریس شدند و امروز برای تعیین تکلیف آینده امباپه با او و اطرافیانش وارد مذاکره خواهند شد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۵۲۹۷ روستا با ۳۰۷ هزار خانوار و ۴۱ شهر با ۹۴ هزار خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند.
روزنامه اسپورت اعلام کرد بعد از تمدید قرارداد بارسا با مارک آندره تراشتگن، این باشگاه برای تمدید قرارداد با فرانکی دی‌یونگ هم به توافق قطعی رسیده است.
لوپاریزین نوشته است که کیلیان امباپه احتمال تمدید قرارداد طولانی مدت با پی اس جی را تحت بررسی دارد.
منابع رسانه ای از تداوم اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در بحرین برای سومین روز متوالی و بیهوش شدن شماری از آنها به علت تشدید شکنجه های روحی و جسمی خبر دادند.
سیمونه اینزاگی پس از قرارداد جدید با اینتر به دنبال دومین قهرمانی در سری A خواهد بود.
با حضور مقاومت البرز در لیگ‌برتر، مهلت نقل‌وانتقالات تا دو هفته دیگر تمدید شد.
عربستان سعودی کاهش داوطلبانه تولید یک میلیون بشکه در روز را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد و در سپتامبر هم به آن ادامه خواهد داد.
هافبک سابق استقلال یک فصل دیگر قراردادش را با گل گهر سیرجان تمدید کرد.
دروازه بان باتجربه پیکان برای سومین فصل متوالی پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
منچستریونایتد بیش از هر باشگاهی در لیگ برتر انگلیس از اسپانسر ورزشی خودش پول می گیرد.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
جو ویلسون، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در این رابطه عنوان داشت: «هم جو بایدن و هم کامالا هریس، معاونش به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که داشته‌اند باید استعفا دهند. این "بالون‌های فاجعه‌آمیز چینی" خانواده‌های آمریکایی را از آلاسکا گرفته تا منزل بنده در کارولینای جنوبی آشکارا تهدید می‌کرده است و این موضوع تایید می‌کند که رئیس‌جمهور بایدن و معاونش هریس باید استعفا دهند.»
دو موضوع اساسی موجبات تنش میان ایران و اتحادیه اروپا را فراهم آورده است. نخست اعتراضات داخلی ایران و دوم همکاری‌های تسلیحاتی میان ایران و روسیه. از سوی دیگر عامل سومی نیز در این میان وجود دارد که زمینه را برای تشدید تنش فراهم کرده است و آن به نتیجه نرسیدن احیای توافق برجام است.
مهلت ارسال آثار به سومین دوره رقابت علمی کنز توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) تا پایان دی ۱۴۰۱ تمدید شد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت همراه اول و توسط بنیاد علم‌وفناوری مصطفی(ص) در حال برگزاری است، تمدید شد.
سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت همراه اول و توسط بنیاد علم‌و‌فناوری مصطفی(ص) در حال برگزاری است، تمدید شد.
بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، رهبر این کشور امروز تمدید ریاست جمهوری شی جین‌ پینگ برای سومین دوره پیاپی و به مدت ۵ سال را به وی تبریک گفت.
­سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نام نویسی سومین دوره تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۶ امروز شنبه 19 شهریور تمدید شد.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به نیمکت نشینی مهاجم جدید در سومین دیدار فصل جاری لیگ برتر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ