اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانه چیا از دانه‌های گیاهی بسیار مفید و مقوی است که روش مصرف آن بسیار ساده است و شما هم می‌توانید از خواص این گیاه که از خانواده نعناع است، بهره‌مند شوید البته مضراتی نیز دارد. در این مطلب با تاثیر دانه چیا برای لاغری، کم کاری تیروئید، پوست و مو و… و طریقه مصرف آن آشنا می‌شوید.
این ویدئوی آموزشی جالب به شما یاد می دهد که چگونه درخت انار را از طریق کاشت دانه ها در خانه پرورش دهید.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
بادام هندی، نوعی مغز دانه است که حاوی مس فراوان است و پوسته آن سم التهاب آور دارد و تماس آن با پوست باعث ناراحتی پوستی مانند سوزش و خارش می‌شود. به همین دلیل بادام هندی بدون پوست و خشک شده به بازار عرضه می‌شود.
حتماً از دوست یا آشنا شنیده‌اید که می‌گویند: «جلسه تراپی دارم!» خیلی هم باکلاس است؛ ولی خودتان تا کنون فکر کرده‌اید که شاید شما هم نیاز داشته باشید به یک مشاور یا روان‌شناس مراجعه کنید؟
مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، به وضوح نشان داد که چه فاصله وحشتناکی میان مدیران فوتبال ایران و دانش مدیریتی وجود دارد.
یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند.
آقای قالیباف در شهرستان خلخال دانش آموزان به دلیل مسمومیت به بیمارستان رفته‌اند و بعد شما توقع دارید من درباره چه چیزی صحبت کنم؟ وظیفه من این است که بگویم که دستگاه‌ها موضوع را پیگیری کنند و از دستگاه‌های مسئول این را مطالبه کنم. از صبح مردم به من زنگ می‌زنند و می‌خواهند که موضوع را پیگیری کنم.
زیباکلام: اگر کسی آنروز به ما می‌گفت که ۴۴سال بعد در این الگوی شما عده‌ای دختران را مسموم می‌کنند که به مدرسه نروند، ما به او چه می‌گفتیم؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از زحمات شما مربیان تربیتی، برنامه اعتکاف دانش آموزی، راهپیمایی ۱۳ آبان، خب باید هم اتحادیه اروپا از این کارها انجام دهند و ما را تحریم کنند.
پناهیان گفت: شما اصلاح طلب‌ها، نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند!
دانیل لوی وولینز، متخصص تغذیه در خانه می گوید: «وقتی نوبت به تقویت قدرت مغز شما می رسد، هدف شما باید دریافت مقدار مناسب کالری (یا انرژی)، به علاوه تعادل پروتئین، چربی و کربوهیدرات باشد. او توضیح می دهد : «با نگاهی به بشقاب صبحانه خود، نیمی از بشقاب را میوه و سبزیجات، یک چهارم پروتئین بشقاب و یک چهارم غلات کامل تهیه کنید. چربی‌های سالم بیشتر یک مکمل هستند و می‌توانند شامل آووکادو، روغن زیتون و هر نوع آجیل یا دانه باشند.»
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان خطاب به دانش‌آموزان فناور دهه هشتادی گفت: شما بازیگران اولیه زیست‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی در کشور هستید.
دریافت بازخورد از دیگران می‌تواند ناخوشایند، ناامید‌کننده یا حتی آزاردهنده باشد. شاید افرادی که بازخورد می‌دهند همه جنبه‌ها و واقعیت‌های یک موضوع را در نظر گرفته باشند یا بازخورد خود را طوری بیان می‌کنند که گویی بیشتر از شما می‌دانند. صرف نظر از سطح دانش آنها، جست‌وجو، دریافت و ادغام بازخورد از تمام سطوح سازمانتان برای دستیابی به دیدگاه وسیع‌تر مهم است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسش‌هایی که دانش آموزان در بخش گفت‌وگو با وزیر آموزش‌وپرورش در شبکه شاد مطرح می کنند، در گفت‌وگوهای بعدی به آن‌ها پاسخ‌خواهم داد.
مشخص نیست آقای رئیسی کدام خواص را مد نظر دارد و آیا او "ممتحن" است یا خود در این دو ماهه نمره قبولی گرفته که دیگران را مردود می داند و مگر کیفیتی که به ریاست جمهوری او در سرد ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی انجامید حاوی و حامل این پیام نبود که خودمان کافی هستیم و نه به برجام نیاز داریم نه به حمایت طبقه متوسط. با این وصف چه نیاز به خواص؟
گابریل ژسوس، مهاجم جوان آرسنال، خودش را بابت تساوی دیروز این تیم در خانه ساوتهمپتون مقصر می داند.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت:یکی از برنامه های کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،بیان دغدغه‌ها و نکاتی است که شما دانش آموزان درمیدان مدرسه آنها را درک کرده اید.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با خطاب قرار دادن دانش آموزان بسیجی، گفت: هدف و مقصد شما، صحنه محو اسرائیل و آزادی سرزمین‌ها از شر ظلم و فساد است.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مطمئن هستم در قلب های هیچ یک از شما هیبت و شکوه ظاهری دشمن جلوه ای ندارد گفت: نیروی دریایی سپاه ترکیبی از ایمان، دانش، فناوری، ابزار، تدبیر و است.
آیت‌الله دژکام با اشاره به حرکت بزرگ خانواده حاج عبدالله اسکندری، فرمانده شهید سپاه پاسداران در رد درخواست داعش گفت: به خانواده شهید می‌گوییم شما تنها نیستید تا آرمان‌های انقلابی و نهضت حسینی مردم ایران تحقق پیدا کند.
بانک ملت در 12 ماهه سال گذشته، بیشترین تسهیلات بانکی را به شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ