اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین باخت النصر کهکشانی در دومین هفته لیگ!
دو شکست پیاپی برای مرد اسپانیایی که قرار است تراکتور را به آرزوهای بزرگ برساند شروعی دشوار به نظر می رسد.
تیم ملی بسکتبال ایران دومین بازی خود مقابل لبنان را نیز با کامبک خوردن در کوارتر پایانی، واگذار کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
بردیا سعادت در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و خسوس هررا نیز 28 امتیاز برای کوبا کسب کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‎ها سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
ذوب‌آهن به اولین تیم بعد از استقلال تبدیل شد که در لیگ برتر فولاد منصوریان را شکست می‌دهد.
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
منچسترسیتی چهار روز پس از پیروزی بر چلسی در لیگ برتر امشب در مرحله سوم جام حذفی به مصاف این تیم رفت و 4-0 به پیروزی رسید.
بعد از باخت تلخ در هفته گذشته، گل‌گهر سیرجان در یک بازی نزدیک دومین شکست متوالی را به ذوب‌آهن تحمیل کرد.
دومین باخت تیم ملی والیبال در جام واگنر مقابل شاگردان کولاکویچ
صربستان در یک مسابقه فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 ایران را شکست دهد
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از رئیس ایرانی باشگاه را در پی داشت.
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از مالک ایرانی باشگاه را در پی داشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که چاره‌ای جز مدیریت برق صنایع وجود ندارد این کار باید به صورت دقیق و درست متناسب با زمان اعلامی انجام شود.
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
چند سوال در باره سرقت از بانک ملی!
تیم جوان شده ایران بعداز باخت ناامیدکننده مقابل هلند، در بازی نسبتا آسان با استرالیا موفق شد ریکاوری کند و دومین برد در لیگ ملت‌های والیبال را مقابل دومین حریف هم‌قاره‌ای کسب کند. برد اول ایران هم مقابل چین رقم خورده بود
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین آمریکا به میدان رفت و با شکست دادن این حریف بدون باخت، شگفتی‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ